در روزهاي پاياني سال؛ نمايشگاه بهاره چالشي بر سر راه بازاريان پارسيان/ وقتي اعتراض ها راه به جايي نمي برد

نمايشگاه بهاره هر ساله در روزهاي پاياني سال، چالشي بزرگ بر سر راه بازاريان و كسبه پارسيان ايجاد مي كند.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ هر ساله در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز نمایشگاه بهاره با هدف تأمین مایحتاج ضروری مردم و تنظیم بازار با حضور تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات مختلف از ديگر مناطق كشور، در پارسيان برگزار شد.

 

یکی از مغازه داران سطح شهر در گفتگو با خبرنگار پارسيان خبر، گفت: با توجه به رکود اقتصادی و پایین بودن توانایی خرید مردم این فصل تنها فصل کار برای بازاریان است، ولی برگزاری نمایشگاه این امکان را از بازاریان می گیرد.

 

وي ادامه داد: مشکل دیگر برپایی نمایشگاه این است که بیشتر کسانی که در این نمایشگاه غرفه می گیرند از ديگر نقاط كشور هستند و این یعنی از دست دادن بازار فروش برای کاسبان این شهر.

 

يكي ديگر از بازاريان پارسياني با ابراز گلايه از برپايي نمايشگاه بهاره، عنوان كرد: از اوايل سال تاكنون منتظر چنين روزهايي بوده ايم تا بتوانيم فروش خوبي داشته باشيم، ولي اين نمايشگاه همه اميدهاي بازاريان را پنبه كرده است.

 

كسبه و بازاريان پارسياني سال گذشته با تجمع اعتراض آميز، گلايه هاي خود را به درب فرمانداري شهرستان رساندند كه هيچ مسئولي نتوانست گره اي از مشكلات و دغدغه آنها رفع نمايد، بنابراين، اكنون سكوت را بر اعتراض ترجيح داده اند.

 

اين نمايشگاه كه ٩ روز در شهر پارسيان دتير است و همانند سال هاي گذشته نيز در روزهاي پاياني مدت زمان آن تمديد خواهد شد و يك حسرتي بر دل مغازه داران و كسبه سطح شهر خواهد بود كه هيچ مسئولي تاكنون نتوانسته است جوابگوي آنها باشد.