در شورای اداری پارسیان مطرح شد؛ فرماندار پارسیان: مدیران سنگ جلوی پای اصحاب رسانه نگذارند/ میز خدمت در ادارات تشکیل شود

فرماندار پارسیان در شورای اداری با تمجید از فعالیت اصحاب رسانه، گفت: مدیران سنگ جلوی پای اصحاب رسانه نگذارند و با آنها همکاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ جلسه شورای اداری شهرستان با حضور فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.

محمد رادمهر، فرماندار پارسیان با بیان اینکه شاخص هاي خدمات عمران و آبادي درمناطق روستايي از رشد قابل وچشمگيري برخودار است، اظهار کرد: در اقدامی قابل توجه بیش از ۳ هزار تُن قیر رایگان جذب و در بین روستاهها توزیع شده و دهیاران جهت بهسازی اقدام نمایند.

رادمهر، افزود: در سال گذشته ۲۷ طرح در ۲۲ حوزه روستایی در کمیته فنی شهرستان با اعتبار بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی و دامداری تصویب و توزیع شده است.

وی، طرح های روستایی در سه ماهه نخست سال جاری را نیز با اهمیت دانست و تصریح کرد: در سال جاری ۷ طرح در حوزه فراگیر روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان و یک طرح نیز با بیش از ۳ میلیارد تومان در حوزه صنایع تبدیلی در کمیته فنی شهرستان تصویب شده که پرونده ها برای دریافت تسهیلات به کارگروه استانی ارسال شده است.

فرماندار پارسیان، ظرفیت پارسیان در حوزه گردشگری، بومگردی و شیلات را فراتر از استان هرمزگان دانست و افزود: با توجه به وجود ظرفیت های ملی در پارسیان، مدیران نیز به تبع آن باید خود را همتراز مدیران کل استان کنند تا همگان بتوانند از این ظرفیت ها استفاده بهینه نمایند.

رادمهر، میز خدمت را کمک به تکریم ارباب رجوع دانست و خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی گفت: مدیران باید میز خدمت را در ادارات تشکیل دهند تا مراجعه کنندگان بدون هرگونه معطلی و در کمترین زمان به نتیجه برسند.

وی، ارجاع دادن مردم به غیر از میز خدمت را ممنوع اعلام و اظهار کرد: مدیران نباید مراجعه کنندگان را به کارشناسان و مشاوران ارجاع دهند و در میز خدمت باید مشکلات برطرف شود، فلسفه مدیران انقلاب اسلامی خدمت به مردم است و برخی مدیران از کسالت و روزمرگی بیرون بیایند.

رئیس شورای اداری پارسیان با گرامیداشت فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: پارسیان با توجه به موقعیت جغرافیایی محل گذر مواد مخدر است که نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی تاکنون به خوبی این سوداگران مرگ را رصد نمایند.

فرماندار پارسیان، به برخورد جدی با این پدیده شوم تاکید کرد و گفت: کشفیات خوبی از مواد مخدر در شهرستان وجود داشته اما برخی صیادان امروز به این شغل کاذب روی آورده و در همکاری با سوداگران مرگ کاسبی راه انداخته اند.

رادمهر، فعالیت اصحاب رسانه را مورد تمجید قرار داد و بیان کرد: خبرنگاران زبان جاری جامعه هستند و همه دستگاههای اجرایی موظفند با اصحاب رسانه همکاری کنند.

وی ادامه داد: هیچ مرجع و اداره ای به خبرنگاران یک ریال هم کمک نمی کند پس دیگر مدیران نیز سنگ جلوی پای آنها نگذارند و بنده به عنوان فرماندار عقیده دارم که این انتقادها سازنده خواهد بود پیشرفت مدیران را در پی خواهد داشت.