در صورت وقوع دوباره سیل در پارسیان؛ مقصران واقعی خسارت سیل در پارسیان را بشناسید/ استاندار و مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان در صف اول هستند

در صورت وقوع دوباره سیل در پارسیان، مسئولین درجه یک استانی در صف اول مقصرین هستند و باید جوابگو باشند.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سد بردول در شهرستان پارسیان یکی از عواملی است که فصل زمستان را برای مردم پارسیان دچار ترس و آشفتگی می کند.

 

سد بردول، چند سالی است که هنگام بارندگی ها همه مردم شهر پارسیان را با خطر مواجه می کند به طوری که سال گذشته بسیاری از منازل در شهر را آب برد، ادارات در خطر آب گرفتگی و پارسیان همانند شهری جنگ زده شده بود.

 

بعد از سیل و ویرانی ها، مدیریت بحران هرمزگان با حضور در پارسیان قول پیگیری و ایجاد کانال هدایت آب را دادند اما قریب به یکسال از این وعده استاندار هرمزگان نیز‌گذشت.

 

تا کنون این پروژه ۳ الی ۴ فرماندار، ۲ استاندار و چند مدیر کل را به خود دیده و همه آنها جابه جا و بازنشسته شدند اما این پروژه نفرین شده تکمیل نشد تا همچنان یکی از بزرگترین تهدیدات علیه مردم و آسایش آنها باشد.

 

در این سیل و ویرانی ها استاندار هرمزگان به عنوان مدیریت بحران هرمزگان قول و وعده هایی در جهت تکمیل کانال هدایت آب داد ، مدیر کل آب منطقه ای مامور پیگیری این موضوع بود اما هیچکدام قدمی در این مسیر بر نداشتند تا در صورت وقوع دوباره سیل مقصر اصلی باشند.

 

و اما مسئولین پارسیان نیز در ردیف‌ دوم این کوتاهی ها قرار گرفته اند که هیچ گونه مطالبه گری جدی نتوانسته اند از استان داشته باشند و یا هم حرف آنها نزد مسئولین استانی خریداری ندارد،‌ پس این همه اختلاف و کوتاهی را که نباید جان و آسایش مردم هزینه آن را بپردازد.

 

دادگستری پارسیان نیز بعد از وقوع سیل با ورود خود به موضوع، از شناسایی مقصرین سیل خبر داد که آنها را شناسایی و معرفی‌ خواهد کرد‌ اما تا کنون حرفی از مقصرین به میان نیامده است.

امیدواریم مسئولینی که در این موضوع و مسئله دخیل هستند هر چه سریعتر اقدامی جدی را انجام دهند زیرا که زمستان از راه رسید و در صورت خسارت و یا خدای‌نکرده گرفتن جان کسی در صورت وقوع دوباره سیل، کسی آنها را نخواهد بخشید.