در غرب هرمزگان چه می گذرد؛ بمبری پارسیان، روستایی فاقد طرح هادی/ ۹ سال از وعده های صد من یه غاز مسئولین گذشت

بیش از ۹ سال از وعده های مسئولین در راستای اجرای طرح هادی روستای بمبری از توابع شهرستان پارسیان می گذرد و هنوز این طرح به سرانجام نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سال ۹۰ با تصویب بنیاد مسکن، طرح هادی برای روستای بمبری پیش بینی شده بود که با عدم تامین اعتبار، این طرح در حال حاضر متوقف شده است، کمیته برنامه ریزی یکی از بنیادی ترین عوامل در تامین اعتبار این طرح می باشد

 

کتابی، یکی از روستائیان روستای بمبری با ابراز گلایه از عدم اجرای طرح هادی گفت: کوچه های ما خاکی است و از گرد و خاک خسته شده ایم و از مسئولین می خواهیم که چاره ای برای کوچه پس کوچه های ما بیندیشند.

 

مسعود حقیقت، با انتقاد از وضعیت نامناسب روستای بمبری گفت: قبل از اینکه بیماری کرونا شیوع پیدا کند به علت وضعیت نامناسب کوچه های ما و گرد و خاک زیاد از ماسک استفاده می کردیم، شورا و دهیاری بولوارکشی کرده اند اما بنیاد مسکن تاکنون اقدامی در زمینه طرح هادی انجام نداده است.

 

حقیقت، رئیس شورای اسلامی بمبری با اشاره به اجرا نشدن طرح هادی روستایی این روستا، گفت: طرح هادی روستای بمبری ۹ سال از مطالعه و تصویب آن گذشته شده ولی تاکنون در اجرای این طرح هیج گونه پاسخ مناسبی از مسئولین نشنیده ایم.

 

وی افزود: از طرف شورا نامه نگاری و پیگیری هایی به مسئولین استانی انجام شده اما اقدامی موثر انجام نشده و مردم روستا از این وضعیت نگران و ناراحتند.

 

روستای بمبری با ۱۲۰خانوار و با جمعیت بیش از ۴۵۰ نفر در فاصله کمتر از ۱۰۰ متری شهر پارسیان وجود دارد.