در مراسم تجلیل از حامیان ورزش جانبازان و معلولین عنوان شد جایگاه ورزش جانبازان هرمزگان بین ۱۰ تا ۱۲ قرار دارد

در مراسم تجلیل از حامیان ورزش جانبازان و معلولین عنوان شد

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان هرمزگان گفت: جایگاه ورزش جانبازان و معلولین استان در سطح کشور باتلاشهای انجام شده تغییرات زیادی کرده است و در حال حاضر جزو استانهای توسعه یافته است و در بین استان ها جایگاه بین 10 تا12 قراردارد. به گزارش پایگاه خبری  پارسیان، مراسم تجلیل از حامیان ورزش جانبازان و […]

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان هرمزگان گفت: جایگاه ورزش جانبازان و معلولین استان در سطح کشور باتلاشهای انجام شده تغییرات زیادی کرده است و در حال حاضر جزو استانهای توسعه یافته است و در بین استان ها جایگاه بین 10 تا12 قراردارد.
به گزارش پایگاه خبری پارسیان، مراسم تجلیل از حامیان ورزش جانبازان و معلولین و مدال آوران سال 92 با حضور  دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان، مرادی رئیس هیات جانبازان معلولین استان، راحله ملایی رئیس شورای اسلامی شهربندرعباس، گلکار مدیرعامل کارخانه آلومینیوم المهدی و جمعی از مسئولان و جانبازان و معلولان در سالن غدیر فرمانداری بندرعباس برگزارشد.
در این مراسم رئیس هیات جانبازان و معلولین استان هرمزگان گفت: کمک و توجه به ورزشکاران جانباز و معلول نگاه اعتقادی و انسانی است و هر مسئولی در اندازه توان و اعتبار به ورزش جانبازان و معلولین خدمتی انجام دهد.
احمد مرادی افزود: یک معلول که با مشکلات جسمی و روحی روبروست اگر برنامه ای برایش تدوین نشود هم خودش دچار مشکل می شود و هم خانواده اش که با ترغیب و کشاندن به سوی ورزش می توان از تنهایی و انزوا آنان را نجات داد.
وی افزود:
رئیس هیات جانبازان و معلولین هرمزگان اظهار کرد: جایگاه ورزش جانبازان و معلولین استان در سطح کشور باتلاشهای انجام شده تغییرات زیادی کرده است و در حال حاضر جزو استانهای توسعه یافته است ودر بین استانها جایگاه بین 10 تا12 قراردارد.
مرادی بااشاره به افتخاراتی که جانبازان و معلولین استان در سطح ملی و بین المللی کسب کرده اند اظهار داشت: ورزشکاران جانباز معلول با امکانات ابتدایی توانسته اند مدال های جهانی کسب کنند که نمونه آن حسن دهقانی است که در مسابقات دوومیدانی توانست مدال طلا کسب نماید.
وی با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی این نام را فتح بابی برای بررسی درست مسائل در حوزه ورزش جانبازان و معلولان دانست و تصریح کرد: یکی از مهمترین مسائل آن ورود همه دستگاههای اداری به مسائل و مشکلات ورزش جانبازان و حمایت از آن و تنها حمایت اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی، آموزش و پرورش نباشد.
رئیس هیات جانبازان و معلولین هرمزگان اضافه کرد: ورزشکاران جانباز معلول انتظاراتشان از ادارات و ارگانها بیش از این است گرچه آلومینیوم المهدی درراس آن آقای گلگار انصافا  ً خیلی خوب خدمت کرده و از این بابت ممنون ایشان هستیم اما انتظار داریم با توجه به اینکه مشکلات جانبازان و معلولین بسیار زیاد است همه ادارات توجه بیشتری به این قشر داسته باشند.
گلکار، مدیرعامل کارخانه آلومینیوم المهدی نیز در ادامه این مراسم با قدردانی از هیات جانبازان و معلولین استان اظهار داشت: با توجه به تعداد 25 هزار معلول در استان می طلبد که همه ارگانها و ادارات حضور پررنگی در این زمینه نشان دهند.
وی اعلام کرد: تمامی بدهی تیم ورزشی بسکتبال با ویلچر آلومینیوم از سوی این کارخانه به هیات پرداخت می شود.
گفتنی است  در پایان از حامیان ورزش جانبازان و معلولین  استان و مدال آوران و تنی چند از خبرنگاران ورزشی تجلیل بعمل آمد.

منبع هرمز