در منطقه ویژه اقتصادی غرب هرمزگان چه می گذرد؛ مدیری غیر بومی جایگزین سرمایه ای بومی/ وزیر بی خبر از منطقه غرب هرمزگان چگونه تصمیمی یک شبه می‌گیرد

مدیر عامل بومی منطقه ویژه انرژی بر پارسیان با تصمیم ناگهانی وزیر صمت، جای خود را به مدیری غیر بومی خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ بعد از مدتها کشمکش و نارضایتی ها در منطقه ویژه انرژی بر پارسیان، مدیری غیر بومی جای خود را به مدیری از دیار خلیج فارس داد و منطقه هرمزگان را با امیدواری روبرو کرد.

 

روزها و شب های زیادی بود که اعتراضات در زمینه های مختلف از جمله وجود مدیری غیر بومی در راس منطقه ویژه انرژی بر پارسیان وجود داشت و این اعتراضات روند پیشرفت این صنعت مهم در منطقه را با کندی پیش برد.

 

مگر چه قضایایی پشت این تغییرات است که برخی مدیران رده بالای کشور، از اینگونه اعتراضات خوششان می آید و دوست ندارند که آرامشی نسبی در منطقه حکم فرما باشد.

 

اما با تغییر مدیرعامل غیربومی و جایگزینی یک مدیر بومی روند این اعتراضات از بین رفت و اقدامات مناسبی در راستای پیشرفت صنعت در منطقه غرب هرمزگان انجام شد .

 

شنیده ها حاکی از آن است که وزیر صنعت با حضور ناگهانی خود به هرمزگان در پی تغییر مدیر عامل منطقه ویژه انرژی بر پارسیان است و می خواهد دوباره مدیری پروازی را در راس مهم ترین صنعت منطقه منصوب نماید.

 

اما جای بسی سوال است که چه دست های پشت پرده ای در کار است که منطقه ویژه انرژی لامرد فارس با همین ظرفیت و همین تشابه کاری، مدیران بومی در راس آن هستند و این تصمیمات کلیشه ای را چگونه در قبال پارسیان و هرمزگان می گیرند، مگر مدیران استانی در کدام خواب فرو رفته اند که نمی توانند اعتراضی انجام دهند.