در نشست خبری رئیس اداره ورزش پارسیان مطرح شد؛ اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی ورزشی در پارسیان/ بیش از هزار ورزشکار پارسیانی در ۶ ماهه نخست بیمه شده اند

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان در نشست خبری از اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ علی اصغر قنبرزادگان، رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: هر ساله در ایام فرارسیدن هفته تربیت برای بیان عملکرد و خدمت رسانی این اداره نشستی را با خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار می نماییم.

 

وی، عملکرد اداره ورزش پارسیان را در حوزه عمرانی مناسب دانست و تاکید کرد: بیش از یک میلیارد و ۲۶ میلیون تومان اعتبارات در جهت تعمیرات و احداث از بخش تملک دارایی در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده است.

 

قنبرزادگان، با بیان اینکه هر ساله رشد قابل توجهی در زمینه جذب اعتبارات مشاهده می کنیم، تصریح کرد: تکمیل زمین چمن مصنوعی شهر دشتی، چمن مصنوعی روستای برکه دکا، چمن مصنوعی روستای فومستان، تکمیل سالت چند منظوره روستای بستانو، و تعمیرات و تجهیز از عمده برنامه های این اعتبارات در حوزه عمرانی است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان، از افزایش تعداد هیئت های ورزشی در سال های اخیر خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۹ هیئت ورزشی فعال در سطح شهرستان وجود داشت که در سال جاری به ۲۱ هیئت فعال ارتقاء یافته و امیدواریم برخی رشته های ورزشی که علاقه مند داشته باشد را فعال نماییم.

 

وی، به حضور تیم های ورزشی در مسابقات کشوری نیز اشاره کرد و افزود: تیم های شطرنج، تیم فوتبال ساحلی دشتی، تیم فوتسال بانوان از جمله رشته هایی هستند که در مسابقات کشوری به عنوان نماینده شهرستان و استان به مسابقه می پردازند و بیش از هزار و ۳۰ نفر از ورزشکاران نیز در ۶ ماهه نخست بیمه شده اند.

 

در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان تجلیل شد.