در نشست خبری فرمانده سپاه پارسیان مطرح شد؛ برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس در پارسیان

فرمانده سپاه پارسیان در نشست خبری از برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در نشست خبری، از برگزاری رزمایش گردان های های الی بیت المقدس خبر داد و گفت: نمایش آمادگی رزم بسیج، ارتقای آمادگی جسمانی و تقویت روحیه بسیجیان، تجدید سازمان و نمایش اقتدار گردان های الی بیت المقدس، ارتقای توانمندی های امنیتی، دفاعی و امدادی و افزایش آمادگی های عمومی و تخصصی از اهداف برگزاری این رزمایش است.

 

فرمانده سپاه پارسیان، با اشاره به پیچیدگی تهدیدها و توطئه های دشمنان، تصریح کرد: بهره گیری از آمادگی های رزمی، فرهنگی و اجتماعی  به ویژه ظرفیت بسیج ضروری و حیاتی است زیرا بسیج از مولفه های تامین امنیت و قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده و زمینه ساز رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه خواهد بود.

 

وی، تاکید کرد: کشور ایران از لحاظ خطرات و سوانح طبیعی بسیار آسیب پذیر است و گردان های بیت المقدس همیشه باید آمادگی لازم را برای اجرای عملیات های امدادی داشته باشند.

 

سرهنگ موذن نسب، از شرکت ۳ گردان در این رزمایش خبر داد و خاطرنشان کرد: این رزمایش با شرکت یک گردان برادران از حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهر پارسیان و یک گردان از حوزه مقاومت بسیج امام حسن(ع) چهواز و یک گردان خواهران برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه پارسیان افزود: رزمایش گردان های الی بیت المقدس در روزهای ۱۴ و ۱۵ آذرماه در اردوگاه قدس سپاه پارسیان برگزار می شود.