در هفته بسیج رُخ می دهد؛ برپایی نمایشگاه بزرگ بسیج در پارسیان/ فروشگاههای منصف جهت خدمت رسانی به مردم ایجاد می شود

نمایشگاه بسیج جهت خدمت رسانی به مردم با حضور ادارات شهرستان و با همت سپاه پارسیان در شهرستان ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه اقدامات تحولی انقلاب اسلامی و بسیج در هفته بسیج، با حضور مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان در این جلسه با بیان اینکه مسئولین شهرستان همواره در برنامه های بسیج همکاری لازم را دارند، گفت: برپایی نمایشگاه فرصت مناسبی جهت شناساندن ظرفیت های شهرستان است.

 

وی افزود: شهرستان پارسیان قطب کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و … است و این می تواند بهترین فرصت باشد تا بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده نماییم.

 

وی با اشاره به اینکه پارسیان ظرفیت های فراوانی را دارد، تاکید کرد: این انتقاد وارد که به طور صحیح و مناسب نتوانسته ایم پارسیان را با دیگر نقاط کشور بشناسانیم.

 

سرگرد رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان نیز در این مراسم با بیان اینکه نمایشگاه اقدامات تحولی انقلاب اسلامی و بسیج می تواند اثرات مفیدی برای مردم شهر داشته باشد، گفت: مطالبه گری و میز خدمت مسئولین در طول هفته بسیج، برپایی غرفه های منصف جهت خرید آسان تر مردم، غرفه ویزیت رایگان، غرفه اقتصاد مقاومتی و … از جمله خدماتی است که می توانیم به مردم شهرمان ارائه دهیم.