در همایش عفاف و حجاب پارسیان مطرح شد؛ وجود دست های پشت پرده برای مبارزه با حجاب/ مسئولین در برابر جنگ اقتصادی تدبیری مشخص بیندیشند

همایش عفاف و حجاب با حضور پرشور بانوان پارسیانی همزمان با هفته عفاف و حجاب برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همایش عفاف و حجاب با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه پارسیان و جمع کثیری از بانوان شهرستان برگزار شد.

سرگرد موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در این مراسم به درگیری ملت ایران در دو جنگ نرم واقتصادی اشاره و اظهار کرد: جنگ نرم به مراتب از جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس سخت تر است.

سرگرد موذن نسب افزود: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در جبهه اصغر مبارزه می کردند اما امروز ملت ایران در جهاد اکبر هستند و باید با تمام قوا در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه پارسیان با اشاره به وصیت نامه برجای مانده از شهدا اشاره و عنوان کرد: پاسداری از نظام اسلامی، پشتیبانی از ولایت فقیه و حجاب سه موضوعی است که شهدا در وصیت نامه خود به آن اشاره کرده اند.

وی با بیان اینکه تجربه تلخ آندلس باید برای مسلمانان عبرت شود، تصریح کرد: مسلمانان ۸۰۰سال بر اسپانیا حکومت کردند اما با دسیسه ها و فتنه های نرم، آنها را به انحراف کشیدند و به حکومتشان پایان دادند .

سرگرد موذن نسب، به دست های پشت پرده ی مبارزه با حجاب اشاره کرد و گفت: برخی حاضر نیستند قدمی در راه مبارزه با بی عفتی و بی حجابی در جامعه بردارند و خود را درگیر برخی مسائل حاشیه ای نکنند.

فرمانده سپاه پارسیان، به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ اقتصادی دشمن اشاره و اظهار کرد: دشمن جنگ خود را از وزارت دفاع به وزارت خزانه داری برده پس مسئولین داخلی نیز باید در برابر این جنگ تدبیری مشخص داشته باشند و امروز جای تسویه حساب های سیاسی نیست و همگان باید با وحدت به جنگ دشمن روند .

در ادامه حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان به موضوع حجاب و اختصاص نداشتن اش تنها به دین اسلام اشاره کرد و گفت: داستان حجاب مختص دین اسلام نیست و در همه ادیان مطرح بوده و حتی سخت گیرانه تر نیز به آن عمل می کردند.

حجت الاسلام میرزایی، با ذکر این نکته که چرا اروپای فعلی این چنین بی حجاب است گفت: این دلیلش به مسائل دینی برنمی گردد، برای نمونه وقتی هواپیمایی ازاین مملکت به اروپا پرواز می کند به محض فرود آمدن برخی حجاب خود را بیرون می اندازند و این چنین است که اروپای امروزی را می بینیم.

امام جمعه پارسیان ادامه داد: اگر بنا است که بی عفتی و بی حجابی نشانه تمدن انسان ها باشد پس باید به این نکته توجه کرد که حیوانات از همه ی ما انسان ها متمدن تر هستند.

وی با بیان اینکه حجاب پوششی الهی است، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز بانوان ایران اسلامی در جامعه دارای منزلت اجتماعی هستند و پا به پای مردان ایران زمین به کار و فعالیت مشغولند.