دستور قاطع و فوری رئیس حوزه قضایی مبنی بر تکمیل کانال هدایت آب سد بردول پارسیان/ با کسانی که مانع از اجرای طرح شوند برخورد قانونی می شود

رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان از اجرا و تکمیل قریب الوقوع سد بردول خبر داد و گفت: با کسانی که مانع از اجرای طرح شوند برخورد قانونی صورت می گیرد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سال گذشته بود که با بارندگی های فراوان، و پر شدن سد بردول، خروجی آب این سد به سمت شهر پارسیان حرکت کرد و خسارت های بی شماری را به مردم وارد کرد.

 

خسارت هایی که عمدتا با بسته شدن دهانه برخی پل های این مسیر، عدم ایجاد و تکمیل کانال هدایت آب صورت گرفت و همچنین اختلاف نظرهایی نیز بین برخی مسئولین شهرستان وجود داشت و همه این موضوع ها دست به دست هم داده تا همچنان این سد به عنوان تهدیدی در فصل زمستان برای مردم پارسیان باشد.

 

بعد از پیگیری خبرنگار پارسیان خبر، حسین عباسی، رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان در گفتگو با این خبرنگار گفت: با دستور صادره، اداره آب منطقه ای ملزم به رفع نقایص و ساخت کامل کانال هدایت آب طبق نقشه های مصوب اداره آب منطقه ای استان که طبق جانمایی در حریم و بستر رودخانه بود، گردید.

 

عباسی افزود: با توجه به سیل خسارت بار سال گذشته که عمدتا بخاطر ساخت و ساز در حریم قانونی رودخانه بدون رعایت موازین قانونی بود، به منظور پیشگیری و جلوگیری از ورود خسارت احتمالی به اداره آب دستور داده شد ظرف حداکثر ۲۰ روز آینده نسبت به تکمیل ساخت و ساز اقدام گردد.

 

رئیس حوزه قضایی پارسیان، با هشدار به افرادی که مانع از اجرای طرح شوند، خاطر نشان کرد: به مرجع انتظامی نیز اعلام گردید در صورت ممانعت فرد یا افراد از اجرای طرح به فوریت با هماهنگی و گزارش اداره آب با خاطیان برخورد قانونی صورت گیرد و به هیچ وجه کوچکترین خللی در روند ساخت کانال صورت نگیرد.