دستور ویژه روحانی برای پیگیری مشکلات مسکن مهر در شورای اقتصاد

به گزارش پایگاه خبری پارسیان احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد:‌ مقرر شده هر هفته در استان‌ها مدیران وزارت راه و شهرسازی با مدیران وزارت نیرو جلسه داشته باشند و پیشرفت فیزیکی را صورت جلسه کرده و به وزرای راه و نیرو اعلام کنند.

مهرآبادی با اشاره به اینکه برای شهرهای جدید اطراف تهران قرار شده جلساتی با حضور نمایندگان وزارتخانه ‌های راه و نیرو هفتگی برگزار شود، بیان کرد:‌ در این جلسات روند کار از نظر خدمات زیربنایی رصد شده و مشکلات احتمالی آن گزارش می‌شود.

وی با بیان این‌که عزم جدی برای تأمین خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر وجود دارد، یادآور شد: به‌خصوص که رهبر معظم انقلاب هم تأکید فرمودند قطعاً به روند کار سرعت خواهد داد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان “صمیمانه باید از رهبر معظم انقلاب تشکر کنیم” افزود:‌ یک سال است که پیگیر افزایش تسهیلات و تأمین خدمات زیربنایی هستیم که با تأکید مقام معظم رهبری قطعاً کار شتاب خواهد گرفت.

مهرآبادی با بیان این‌که رئیس‌جمهوری دستور داد که موضوع مسکن مهر در شورای اقتصاد مطرح شود، افزود: بر این اساس مقرر شده تا مسائلی که به‌عنوان گره در پیشرفت طرح مسکن مهر است شناسایی شود که قطعاً با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب هم ساخت و هم تأمین خدمات زیربنایی پروژه‌های این طرح سرعت می‌گیرد.

رهبر معظم انقلاب پنجم شهریور امسال در دیدار با هیئت دولت فرمودند: «اگر احتمالاً با اصل طرح مسکن مهر و یا نحوه‌ تزریق اعتبارهای بانکی به آن مخالفتی وجود دارد، اما این را هم بدانیم که اکنون چند میلیون نفر چشم‌انتظار تکمیل مسکن مهر هستند و باید این کار به‌‌طور جدی پیگیری شود و به اتمام برسد».