دعوت همگانی جهت استقبال پرشور از رئیس جمهور در غرب هرمزگان/مردم پارسیان مراقب جاده های بی کیفیت باشند/ وعده هایی که دیگر خریدار ندارد

جهت استقبال پرشور از رئیس جمهور در غرب هرمزگان و شهرستان بندرلنگه، برخی مسئولین پارسیان نیز از مردم جهت این استقبال دعوت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ چند روزی است که غرب هرمزگان خود را آماده استقبال از ریاست جمهوری می کند و مسئولین مردم را فراخوانی کرده اند تا در مراسم استقبال آبروداری کنند.

 

باید رئیس جمهور برابر مردم بنشیند و درد دلهای آنها را گوش دهد، آنهایی که در روزهای وعده انتخاباتی به پای صندوق رای آمدند و حماسه آفریدند اما امروز این مسئولین نتوانسته اند مردم را از مشکلات رهایی ببخشند.

 

در شهرستان پارسیان نیز برخی از مسئولین، مردم را جهت حضور در شهرستان بندرلنگه و استقبال از رئیس جمهور فراخوان کرده اند و قول و وعده ناهار و شام و ایاب و ذهاب را داده اند تا بتوانند مردم را با خود همراه کنند‌.

 

همین چند مدت پیش بود که رئیس مجلس نیز به بندرلنگه سفر کرد اما این سفر هیچ دستاوردی برای مردم منطقه در پی نداشت و فقط بنرها و اعلامیه هایی چاپ می شود و هزینه هایی را خرج می کنند.

 

امیدواریم این سفر علی رغم اینکه برای مردم پارسیان دارای خطرهایی می باشد تا خود را به بندرلنگه برسانند، دستاوردهایی نیز داشته باشد.

 

ابهاماتی در اعزام دانش آموزان نیز وجود دارد که به گفته مقامات آموزش و پرورش دانش آموزان با اجازه والدین خود می توانند به بندرلنگه سفر کنند.