دکتر جادری نماینده عالی دولت در هرمزگان: سازشکار نیستم /خیانت معلم خیانت به نسلهاست

دکتر جادری نماینده عالی دولت در هرمزگان:

استاندار هرمزگان در مراسم گرامیداشت مقام معلم که به همت مرکز آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان برگزار شد گفت: نقش حقیقی معلم روشنگری است و من هم بعنوان نماینده عالی دولت در هرمزگان بر سر منافع مردم سازش نمی کنم و در برابر بی تدبیری ها و فساد می ایستم. به گزارش پایگاه خبر پارسیان[…]

استاندار هرمزگان در مراسم گرامیداشت مقام معلم که به همت مرکز آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان برگزار شد گفت: نقش حقیقی معلم روشنگری است و من هم بعنوان نماینده عالی دولت در هرمزگان بر سر منافع مردم سازش نمی کنم و در برابر بی تدبیری ها و فساد می ایستم.

به گزارش پایگاه خبر پارسیان ،دکتر جادری ضمن انتقاد از رتبه آخر آموزش پرورش هرمزگان در کشور گفت: وظیفه اصلی معلم انسان سازی ست و خیانت یک معلم خیانت به نسل هاست و اگر معلم به وظیفه خود عمل نکند در حقیقیت به جامعه ظلم شده است و حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی معلمی را به درستی شغل انبیا خواند و در طول تاریخ می بینم حضرت پیامبر(ص) با وجود تمام ظلم ها و توهین ها و تعدی ها تسلیم کج اندیشی ها و جهالت نشد و مردم را به وحدانیت دعوت کرد.

جادری با بیان اینکه مردم خواهان تغییر در مدیریت ها هستند اضافه کرد: رییس دولت تدبیر و امید امروز در ایلام عنوان کرد که با کمال میل از فضای نقد استقبال میکنیم و اگر هم اشکال و ایرادی در کار بود از مردم عذرخواهی کرده و با مردم با شفافیت و صداقت رفتار میکنیم که لازم است ما نیز در این مسیر حرکت کنیم.

وی ضمن انتقاد از فضای تملق وچاپلوسی یادآور شد: معلمان باید به رسالت تاریخی خود عمل کنند و اگر در گذشته به سمت  نقد و استفاده از دیدگاه دلسوزان انقلاب می رفتیم اکنون شاهد این مشکلات در حوزه فرهنگ نبودیم که امروز مقام عظمای ولایت به درستی امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرد.

دکتر جادری با بیان اینکه جایگاه فعلی و شرایط مردم در استان هرمزگان با دارا بودن امکانات بالقوه و قابلیت های بسیار که در کنارآبهای نیلگون خلیج فارس و دریای عمان و خط مقدم مبارزه با استکبار هستند در خور شان و منزلت مردم این استان نیست .

نماینده عالی دولت تصریح کرد: در بحث دانشگاه علمی کاربردی باید به سمت تربیت دانشجوی کارآفرین برویم نه اینکه دانشجوی کارجو را تربیت کنیم و  رشته های کاربردی و صنایع دریایی که مورد نیاز استان است را ایجاد کنیم که امیدوارم با عزم ملی و مدیریت جهادی در این راه به پیش برویم.

منبع هرمز