دکتر حسینی وزیر اسبق ارشاد: وحدت، شعار انقلاب اسلامی / امروزهیمنه پوشالی استکبار شکسته شده است

دکتر حسینی وزیر اسبق ارشاد با اشاره به اینکه شعار انقلاب اسلامی برگرفته از وحدت است، گفت: انقلاب اسلامی همه قوم ها و مذاهب را در کنار یکدیگر قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ دکتر حسینی وزیر اسبق ارشاد در جشن بزرگ انقلاب و در جمع پرشور مردم انقلابی پارسیان، در مسجد حضرت امام سیدالشهداء(ع)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی علی رغم همه چالش ها، دشمنی ها و تحریم ها، 39 سال به عمر پربرکت خود ادامه داده ضمن اینکه بسیاری از انقلاب های جهان در سال های نخست از بین رفتند.

 

حسینی با اشاره به اینکه سخن از انقلاب، اندیشه ها را به سمت و سوی سال 42 می برد، گفت: قیامی در دفاع از مرجعیت دینی، در راستای دستگیری امام راحل، به طوری که حضرت امام خمینی(ره) هیچ زمان از انقلاب اسلامی در افکار عمومی موج سواری نکرد.

 

وی با بیان اینکه شعار انقلاب اسلامی، وحدت بوده است، عنوان کرد: این انقلاب همه مسلمانان را در کنار هم قرار داده، علی رغم اینکه در سال های اخیر تکفیری ها را به جان مسلمانان انداختند تا دشمن اصلی(صهیونیست) در امنیت باشد که با وحدت شیعه و سنی، این دولت جعلی دچار اضمحلال شد.

 

وزیراسبق ارشاد اسلامی، ریشه انقلاب اسلامی را قرآنی دانست و افزود: رژیم شاهنشاهی جیره خواران آمریکا بودند که به هر جنایتی در این کشور دست می زدند، که با امام راحل و همراهی مردم با توسل به خداوند و قرآن این انقلاب را به پیروزی رساندند.

 

حسینی، با دفاع از قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح، تصریح کرد: امروز منافع آمریکا و دست نشانده های آن در تیر رس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و اگر استکبار از قدرت دفاعی این کشور خبری نداشت، بارها بعد از دفاع مقدس یه این کشور حمله می کرد.

 

فعال سیاسی اصولگرا، با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی، هیمنه آمریکا را شکست، گفت: قدرت پوشالی آمریکا با حمله به سفارتخانه این کشور، خدشه دار شد و کشورهای دیگر امیدوار بودند که بتوانند با این اقدام انقلاب اسلامی، از خود را از سلطه استکبار خارج کنند.

 

وی، پیروزی در جنگ 33 روزه توسط حزب الله لبنان را برگرفته از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: فرهنگ ایثار، مبارزه، مقاومتو روحیه شهادت طلبی انقلاب اسلامی، توسط حضرت امام(ره) به دیگر نقاط دنیا صادر شد که روز به روز با خون شهدا آبیاری می شود.

 

وزیراسبق ارشاد اسلامی، اقتصاد مقاومتی را نسخه شفا بخش همه مشکلات دانست و اظهارکرد: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه کسئولان و دستگاهها پای کار آمده و از واردات بی رویه برخی اقلام جلوگیری کنند.