دیدار بمناسبت هفته دولت باخانواده شهدا ء شهرستان پارسیان

DSC07028
فرماندار پارسیان ، ما هرچه داریم از شهدا است و همواره مدیون خون آن ها هستیم.
به گزارش خبرنگار پارسیان  ، فرماندار وامام جمعه به همراه بخشداران و جمعی از مسوولان شهرستان پارسیان به مناسبت هفته دولت با حضور در منازل 15 تن از خانواده شهدا این شهرستان با آنها دیدار و گفت و گو کردند .
ستاره فرماندار پارسیان در دیدار با خانواده شهید قاسم پور و ناجی گفت: خانواده های معظم شهدا با صبر و بردباری خود عزت و سربلندی را به نظام جمهوری اسلامی ارزانی داشتند.
نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان تصریح کرد: بهره مندی از رهنمودهای خانواده شهدا و دعای خیر مادران شهدا موجب پیشرفت در کارها و حرکت سریع در خدمتگزاری به نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.
ستاره گفت : شهدا حافظان منافع ملی، سرزمین و مملکت هستند و امنیت، آرامش، پیشرفت و توسعه کشور مدیون رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

فرماندار پارسیان در این دیدارها ضمن گرامیداشت هفته دولت و با تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است و دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.
وی با تأکید بر این که صبر و بردباری خانواده های شهدا، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد، خاطر نشان ساخت: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه هستند و خدمت به آنان توفیق الهی است. مدیران دستگاه های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می گیرند.
لازم به ذکر است غبار روبی قبور شهدای گمنام و شهدای شهر پارسیان از برنامه های فرماندار و مسئولان شهرستان بود.

DSC07132