دیدار رئیس کمیته امداد پارسیان با امام جمعه شهرستان/ امیدواریم با تعامل و همکاری با دیگر دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم مشکل مسکن خانواده‌های نیازمند را برطرف نماییم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین بارانی، امام جمعه شهرستان و درخصوص تفاهم نامه احداث مسکن های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و دفترامام جمعه شهرستان برای مددجویان تحت حمایت دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین بارانی، امام جمعه شهرستان و درخصوص تفاهم نامه احداث مسکن های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و دفترامام جمعه شهرستان برای مددجویان تحت حمایت و همچنین جشن عاطفه ها و بسته های لوازم التحریر ازطرف دفتر امام جمعه به دانش اموزان تحت حمایت دیدار کرد.

 

ناصری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پارسیان در این دیدار با بیان اینکه ساخت مسکن مددجویان با ظرافت و دقت انجام می‌شود و تنها هدف امداد تأمین سرپناه نیست بلکه با ساخت مسکن مناسب منزلت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مددجویان نیز در نظر گرفته می‌شود، گفت: امام جمعه شهرستان به‌عنوان بازوی محرومیت‌زدایی در شهرستان است و امیدواریم با تعامل و همکاری با دیگر دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم مشکل مسکن خانواده‌های نیازمند را برطرف نماییم.

 

وی، با اشاره به اینکه ایجاد سرپناه برای مددجویان را یکی از راه‌های توانمندی آنان برشمرد و گفت: علاوه برساخت و خرید مسکن، این نهاد حمایتی اقدام به مرمت، مقاوم‌سازی ساختمان‌های مسکونی مددجویان و یاری‌رسان نیازمندان در کمک به تأمین ودیعه مسکن و اجاره‌بها است.

 

رئیس کمیته امداد پارسیان، افزود: هم اکنون ساخت منزل مددجویان کمیته امداد در روستای حمیران و احمدی با مشارکت دفتر امام جمعه شهرستان در حال پیگیری است.

 

ناصری، در ادامه به موضوع جشن عاطفه ها و تهیه لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اشاره و تاکید کرد: با بازگشایی مدرسه‌ها و حضور دانش آموزان تهیه نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک و سایر هزینه های مرتبط نیز در اولویت است