دیدار فرمانده سپاه پارسیان با رئیس حوزه قضایی پارسیان/ آمار آسیب های اجتماعی رو به کاهش است

فرمانده سپاه پارسیان در دیدار رئیس حوزه قضایی پارسیان به بررسی آسیب ها و معضلات اجتماعی در سطح شهرستان پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ فرمانده سپاه پارسیان به همراه معاونت اجتماعی و عملیات به دیدار رئیس حوزه قضایی پارسیان رفتند.

 

سرگرد مجید رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان در این دیدار با اشاره به ایجاد گشت های رضویون در سطح محلات شهرستان، گفت: گشت های رضویون و تامین امنیت در روستای قاسمعالی منجر به کنترل کامل روستا شده و این روستا برای فروشندگان و مصرف کنندگان ناامن شده است.

 

وی، افزود: بسته فرهنگی برای این روستا پیش بینی شده است تا در آینده مشکلات این چنینی رخ ندهد.

 

سرگرد رنجبری به برخی خدمات سپاه پارسیان در حوزه اجتماعی اشاره و تاکید کرد: پشتیبانی از گشت های رضویون، تورهای ایست و بازرسی، کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد هسته های مصلحین در راستای کاهش طلاق، کمک به افراد و مصرف کنندگان مواد مخدر و بهبود وضعیت آنها، همکاری و تنظیم تفاهم نامه با بهزیستی و کمیته امداد در جهت کمک به افراد تحت پوشش‌ این نهادها، از جمله این فعالیت هاست.

 

در ادامه حسین عباسی، رئیس حوزه قضایی شهرستان نیز با قدردانی از مجموعه سپاه و بسیج، گفت: گستردگی کار در سپاه و بسیج زیاد است، تعامل سپاه و بسیج با مجموعه قضایی بسیار مناسب است و
از اقدامات انقلابی سپاه و بسیج حمایت می کنیم.

 

وی، با بیان اینکه گشت های رضویون باید تقویت و از آن حمایت شود، اظهار‌کرد: در راستای ایجاد همین گشت ها، آمار آسیب های اجتماعی روبه کاهش است، حوزه قصایی هم یکی از حامیان اصلی گشت های رضویون است.

 

رئیس حوزه قضایی پارسیان، با بیان اینکه طلاق و اعتیاد دو موضوع مهمی است که نگاه ویژه ای روی آن داریم، تاکید کرد: هسته های مصلحین جهت صلح و سازش و رفع اختلاف همه تلاش خود را در راستای استحکام خانواده ها به کار بسته اند و در این زمینه باید خانواده ها تقویت شوند، خانواده پایه و اساس جامعه است.

 

وی، ادامه داد: اعتیاد، یکی از معظلات کشور است، دغدغه اصلی، درمان اعتیاد است، جمع آوری معتادان متجاهر‌ برای معرفی به کمپ ترک اعتیاد است تا اینکه به زندان معرفی شوند.

 

عباسی، به موضوع واحد های تولیدی، با توجه به شعار سال، اشاره و خاطرنشان کرد: هر جا مانعی وجود داشته باشد به سرعت در راستای رفع آن باید قدم برداریم، واحد های تولیدی به هر علت تعطیل  یا نیمه تعطیل شده اند اگر مانعی داشته باشند اقدام در جهت رفع مانع صورت پذیرد تا بتوانیم اشتغال و موضوع بیکاری در جامعه را سامان ببخشیم.