رئيس دادگستري پارسيان خبر داد: كشف بيش از ١٠ ميليارد ريال كالاي قاچاق در پارسيان/ لنج باري توقيف و ٥ متهم دستگير شدند

رئيس دادگستري پارسيان از كشف بيش از ١٠ ميليارد ريال كالاي قاچاق و ممنوعه در پارسيان خبر داد.

حسين عباسي رئيس دادگستري پارسيان در گفتگو با خبرنگار پارسيان خبر، اظهار كرد: طبق گزارشات اطلاعاتي از روستاي مغدان در پارسيان بر وجود يك فروند لنج باري حامل كالاي قاچاق در ساحل اين روستا و با هماهنگي هاي نيروي انتظامي و همكاري ناوتيپ ذوالفقار ٤١٢ ذوالفقار، اقدامات جهت توقيف و بررسي آن صورت گرفت.

 

عباسی، ارزش کالاهای  قاچاق کشف شده را به صورت تقریبی بیش از 10 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این کالاها، شامل، پودر و قرص بدنسازی، سیگار، رسیور و تجهیزات ماهواره ای، لاستیک خودرو، مواد نوشیدنی و خوراکی و … می باشد که کشف و ضبط شده است.

 

وی، با بیان اینکه لنج حامل کالاهای قاچاق توقیف شده است، تصریح کرد: در این رابطه 5 نفر متهم دستگیر شده اند که با تشکیل پرونده سیر قضائی خود را می گذرانند.

 

رئیس دادگستری پارسیان با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: برای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا، همه دستگاهها باید وارد میدان شوند تا این معضل اقتصادی، ریشه کن شود.

 

عباسی با بیان اینکه ورود کالای قاچاق فرصت تولید و اشتغال را از بین می برد، خاطرنشان کرد: کالای قاچاق زیان های فراوانی را از نظر امنیتی، اقتصادی و اجتماعی برای کشور در پی دارد و مقام معظم هبری نیز بارها بر مبارزه بی امان با این پدیده شوم  تأکید کرده اند.