رئيس ستاد اقامه نماز هرمزگان خبر داد؛ برگزاري بيست و ششمين اجلاس سراسري نماز در هرمزگان/ ارسال بيش از سه هزار اثر به دبيرخانه اجلاس

رئيس ستاد اقامه نماز هرمزگان از برگزاري بيست و ششمين اجلاس سراسري نماز در بندرعباس خبر داد.

حجت الاسلام فروزان نژاد، رئيس ستاد اقامه نماز هرمزگان در حاشيه برگزاري همايش نماز و فضاي مجازي در پارسيان، در گفتگو با خبرنگار پارسيان خبر، با توجه به اهمیت ترویج نماز و فضای مجازی گفت: بهترین و مهمترین موضوع دین نماز است و ما باید جهت ترویج این فریضه واجب دینی اهتمام لازم به خرج دهیم.

 

حجت الاسلام فروزان نژاد، با اشاره به گسترش فضای مجازی و نگرانی خانواده ها افزود: برگزاری این همایشها می تواند نقش مؤثری در آگاهی رساندن به افراد جامعه داشته باشد و می توان با مدیریت و نظارت صحیح بر فعالیتهای فضاي مجازی، فرهنگ نماز را گسترش داد.

 

رئيس ستاد اقامه نماز استان با مهم برشمردن این رویداد فرهنگی در استان و کشور، افزود: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با حضور رئيس جمهور و حجت الاسلام قرائتی رئيس ستاد اقامه نماز کشور، سی ام آذر ماه در بندر عباس برگزار خواهد شد كه تا کنون بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه اجلاس ارسال شده است.

 

وي در پايان خاطر نشان كرد: اصحاب رسانه و فرهنگ هر کدام با اطلاع رسانی‌های خوب و مناسب خود در این حوزه می‌توانند سهم خود را در راستای گسترش فرهنگ نماز در همه ابعاد آن در فضای حقیقی و فضای مجازی کشور به خوبی ایفا کنند.