رئیس اداره صمت پارسیان: اجازه گرانفروشی به واحدهای صنفی نخواهیم داد/ کمبود اقلام اساسی وجود ندارد

رئیس اداره صمت پارسیان با اشاره به اینکه کمبود اقلام ضروری در ماه مبارک رمضان وجود نخواهد داشت، اظهار‌کرد: اجازه گرانفروشی را به واحدهای صنفی نخواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ خوشدل، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پارسیان با اشاره به اهمیت نقش بازار در تامین نیازهای اساسی مردم، گفت: رضایتمندی میان مردم و لزوم کیفیت بخشی عرضه و تقاضا را مهم ترین هدف ستاد تنظیم بازار این شهرستان دانست.

 

خوشدل، با بیان اینکه کمبود اقلام اساسی برای ماه مبارک رمضان در شهرستان وجود نخواهد داشت، افزود: برابر سهمیه اختصاص داده شده ۳۱ تُن برنج هندی جی تی سی به قیمت هر کیسه ۱۰ کیلویی ۸۰ هزار تومان، و ۳۱ تُن شکر بسته بندی به قیمت هر بسته ۱ کیلویی ۵ هزار و نهصد تومان در واحدهای صنفی شهرستان توزیع می شود.

 

وی، با اشاره به شروع طرح ویژه ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: بازرسین اتاق اصناف با همکاری ناحیه مقاومت سپاه پارسیان بازار را به صورت مستمر بازدید می کنند و اجازه تخلف و گرانفروشی را به هیچ واحد صنفی نخواهیم داد.

 

رئیس اداره صمت پارسیان، تاکید کرد: چنانچه شهروندان تخلفات از قبیل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور مشاهده نمودند مراتب را به اتاق اصناف و اداره صمت گزارش نمایند.