رئیس اداره صمت پارسیان خبر داد؛ توزیع ۵ تُن میوه تنظیم بازار در پارسیان/ مشکلی در تامین اقلام موردنیاز شب عید وجود ندارد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پارسیان از توزیع ۵ تن پرتقال و سیب درختی با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان پارسیان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ خوشدل، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پارسیان با اشاره به فراهم نمودن میوه تنظیم بازار، گفت: در این راستا ۳ و نیم تُن پرتقال و یک و نیم تُن سیب درختی با قیمت‌های مصوب ۶۸ هزار ریال در محل‌ تعیین شده در این شهرستان بین مردم توزیع می‌شود.

 

خوشدل، با بیان اینکه توزیع این میزان میوه در راستای مبارزه با گرانی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر صورت می گیرد، افزود: هر سال قبل از فرا رسیدن عید میوه تنطیم بازار توزیع می‌شود و با توجه به تجربه سال‌های قبل این میزان میوه نیاز بازار این شهرستان را در ایام عید تامین می‌کند و درصورت نیاز برای تامین دوباره میوه نیز آمادگی وجود دارد.

 

وی، ادامه داد: با تلاش و پیگیری‌های ستاد تنظیم بازار هیچ مشکلی در تامین اقلام موردنیاز شب عید شهروندان این شهرستان وجود ندارد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارسیان، با تذکرات لازم در خصوص فروش میوه تنظیم بازار، بیان کرد: واحد توزیع میوه تنظیم بازار موظف به نصب بنر و رعایت قیمت مصرف کننده و الزام وزن کردن هر سبد به عنوان مبنای فروش براساس کیلوگرم و خودداری از فروش به صورت قیمت واحد سبد می‌باشد.