رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پارسیان؛ هیچ گونه کمبود آرد در حوزه شهری و روستایی نداریم/ گرانفروشی و عدم رعایت بهداشت را گزارش دهید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پارسیان از وجود آرد مورد نیاز در نانوایی های سطح شهر و روستاها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ در راستای حقوق مصرف کنندگان در حوزه پخت نان که یکی از اصلی ترین مواد غذایی مردم می باشد طرح نظارت بر واحدهای نانوایی های هر پارسیان به منظور بررسی وکیفیت نان، موارد مرتبط با قیمت و وزن چانه با حضور رئیس و بازرسین اداره صمت صورت گرفت .

 

خوشدل، به قیمت کیلویی ۱۷۰۰ تومانی نان و کیفیت آن که از اولویت های بخش نظارت و بازرسی این اداره است، اشاره و اظهار کرد: در صنف نانوایی هیچ کمبود در خصوص آرد چه در حوزه شهری و و چه در حوزه روستایی نداریم و انتظار می رود نانوایان موارد مزبور را به نحو شایسته رعایت نمایند و نان را به صورت کیلویی عرضه کنند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پارسیان، با اشاره به وضعیت بیماری کرونا، گفت: نانوایی‌ها باید از ورود افراد متفرقه به داخل نانوایی جلوگیری کرده و باتوجه به اینکه انتقال ویروس کرونا از طریق پول نقد زیاد است از گرفتن آن اجتناب و از کارت خوان استفاده کنند.

 

وی افزود: از همشهریان محترم درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت اصول بهداشتی و … مراتب را به این اداره منعکس نمایند.