رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پارسیان خبر داد؛ ایجاد کارگاههای تولید دستکش و ماسک نمونه زیبایی از جهش تولید است/ در صورت گرانفروشی و احتکار با متخلفان برخورد می‌شود

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت پارسیان از ایجاد کارگاههای تولید دستکش و ماسک در پارسیان با توجه به شیوع بیماری کرونا خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ خوشدل، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت پارسیان در بازدید از کارگاه تولید دستکش و ماسک روستای چهواز و محله احشام در پارسیان، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و نیاز شهروندان به دستکش و ماسک در جهت مقابله با این بیماری، کارگاههای تولیدی توسط قرارگاههای تحول محلات بسیج راه اندازی شده است.

 

خوشدل، با تاکید بر همکاری مردم با مسئولان برای مقابله با این بیماری، خاطرنشان کرد: جمعی از بسیجیان‌ روستای چهواز و محله احشام در اقدامی خودجوش با پارچه، دستکش و ماسک را تهیه کرده، با توزیع این ماسک‌ها در بازار مردم پارسیان را در مواجه با کمبود این اقلام یاری کردند.

 

وی، افزود: روستای چهواز با تولید ۵۰۰ عدد ماسک و ده هزار دستکش در روز و محله احشام با تولید بیش از ۵۰۰ عدد ماسک و لباس ایزوله بیمارستانی به شهروندان پارسیان در راستای مقابله با بیماری منحوس کرونا خدمت رسانی می کنند.

 

رئیس اداره صمت پارسیان با قدردانی از تعطیلی مغازه های اقلام غیرضرور در سطح شهر، گفت: بازار پارسیان، همکاری خوبی در مبارزه با ویروس کرونا داشته‌ و با تعطیلی داوطلبانه شرایط را برای انتقال و سرایت این ویروس سخت انجام دادند.

 

وی ادامه داد: تیم‌های مشترک بازرسی در سطح شهر تشکیل شده و هرگونه احتکار، تخلف و گران‌فروشی را رصد کرده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.