رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان خبر داد؛ برگزاری نخستین دوره مسابقات شنای شهرستان پارسیان/ نفرات برتر جهت حضور در مسابقات استانی آماده می شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان از برگزاری نخستین دوره مسابقات شنای قهرمانی شهرستان و انتخابی مسابقات استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ به مناسبت دهه کرامت و طرح اوقات فراغت جوانان، اولین دوره مسابقات شنا به منظور انتخاب تیم شنای بانوان وآقایان شهرستان پارسیان برای اعزام به مسابقات استانی با حضور رئیس اداره ورزش وجوانان، رئيس هیات شنا وجمعی از پیشکسوتان ورزش شهرستان برگزار گردید .

 

علی اصغر قنبرزادگان، رییس اداره ورزش و جوانان پارسیان در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار کرد: در این مسابقات ٤٠ نفر از بانوان و٣٠ نفراز آقایان حضور داشتند که در دو رشته شنای کرال سینه و قورباغه بانوان و شناي آزاد آقايان باهم به رقابت پرداختند و در پایان و پس از برگزاری به نفرات برتر هر ماده مدال و لوح سپاس به رسم یادبود اهدا گردید.

 

وی، با اشاره به انتخاب نفرات برتر شهرستانی، گفت: در پایان مسابقات و با مشخص شدن برگزیدگان این‌مسابقات افراد برتر جهت ورود به تیم‌شنای شهرستان پارسیان زیر نظر هیات شنا و اداره ورزش وجوانان اعزامی به مسابقات استانی به تمرینات خود جهت آماده سازی بیشتر ادامه خواهند داد.

 

از دیگر نکات قابل توجه این دوره از مسابقات، حضور تمامی شناگران شهرستان بود که در یک مسابقه ای سالم باسطح کیفی بالایی باهم به رقابت پرداختند .