رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان: 2300 ورزشکار نیازمند حمایت مسئولین/ زمین چمن نیاز اساسی ورزش پارسیان است

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان با اشاره به وجود 2300 ورزشکار در پارسیان گفت: این ورزشکاران با توجه به کمبود امکانات، نیازمند حمایت مسئولین هستند.

قنبرزادگان، رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، از فعالیت 19 هیئت ورزشی در پارسیان خبر داد و اظهار کرد:بسیاری از این هیئت ها با کمبود فضای ورزشی روبه رو هستند که امیدواریم در این زیمنه چاره اندیشی شود تا در راستای توسعه ورزش شهرستان گام برداریم.

 

وی با اعلام رضایت از عملکرد ورزش پارسیان در سال گذشته، گفت: این 19 هیئت ورزشی هر کدام در راستای افتخار آفرینی برای شهرستان فعالیت می کنند که برخی از این رشته ها به صورت نوپا در پارسیان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان، میزبانی از مسابقات زیرگروه کشوری در رشته های فوتبال ساحلی و فوتسال بانوان را مهم ترین رویدادهای ورزشی سال گذشته دانست و افزود: در مسابقات فوتبال ساحلی تیم دشتی نماینده شهرستان به مرحله بعد مسابقات راه یافت و تیم فوتسال بانوان نیز در لیگ دسته دوم کشور ماندگار شدند.

 

قنبرزادگان، از فعالیت 25 تیم فوتبال در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: 12 تیم فوتبال باشگاهی در دسته برتر شهرستان و 13 تیم دیگر در لیگ دسته یک فعالیت می کنند.

 

وی، زمین چمن را یکی از نیازهای اساسی ورزش شهرستان نام برد و تصریح کرد: این زمین چمن در حوالی سال 78 ایجاد شده که با توجه به پتانسیل وظرفیت بالای فوتبال در شهرستان، به یک زمین چمن دیگر نیز نیاز اساسی وجود دارد که می طلبد باشگاهها نیز در این اقدام پیشرو باشند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان خاطرنشان کرد: شکوفایی و پویایی ورزش در این شهرستان با وجود 2300 ورزشکار در رشته‌های مختلف نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان استانی و کشوری است.