رئیس بیمارستان رستمانی پارسیان؛ بیمارستان در حال پر شدن بیماران کرونایی است/ از تجمعات و دورهمی ها به شدت دوری کنید

رئیس بیمارستان رستمانی پارسیان با اشاره به وضعیت همه گیر شدن بیماری کرونا در شهرستان، گفت: بیمارستان در حال پر شدن بیماران کرونایی است و از مردم می خواهیم که از تجمعات و دورهمی ها به شدت دوری کنند.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر، بعد از همه گیر شدن بیماری کرونا در کشور و سپری کردن روزهای نسبتا آرام در شهرستان پارسیان، اما امروز وضعیت شهرستان قرمز است و وضعیت خطرناکی را رقم زده است.

 

دکتر اکبری، رئیس بیمارستان رستمانی پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، گفت: ۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستان رستمانی بستری هستند که با توجه به تکمیل ظرفیت بخش اول کووید، بخش دوم راه اندازی شده که این بخش هم در حال تکمیل شدن است.

 

رئیس بیمارستان رستمانی، با توصیه به شهروندان، اظهار‌کرد: مردم از تجمعات و دورهمی ها به شدت پرهیز نمایند تا بتوانیم از این پیک نیز عبور کنیم، کسانی که در بیمارستان بستری اند از عزیزان همه ما هستند، پس‌ کمی به فکر عزیزانمان باشیم.

یکی از پرستاران بیمارستان رستمانی نیز با ابراز نگرانی از وضعیت کرونا، با درخواست از مردم، گفت: از مردم تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، این روزها در بیمارستان اصلا جا نداریم و گاها مجبور می‌شویم، بیمارانی را بستری نماییم که درگیری ریه های آنها خیلی زیاد است.

 

وی افزود: با این عروسی هایی که گرفته شده و تجمعاتی که وجود دارد، میزان مبتلایان خیلی بیشتر شده و این بیماری هم به سمتی می رود که بیشتر ریه ها را درگیر می کند تا اینکه بخواهد علائم نشان دهد و نمی توان از علائم بالینی و آزمایشگاهی تشخیص داد، زمانی که مریض به بیمارستان می رسد چون ریه های آن فرد درگیر شده است حتما باید بستری شود.


دیگر پرستار از بیمارستان رستمانی، نیز با ابراز تاسف و نگرانی از وضعیت بیماری کرونا در شهرستان، عنوان کرد: مردم مراقب باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند که این بیماری می تواند برای خانواده خطرناک و سنگین تمام شود.

یکی از پزشکان بیمارستان رستمانی با توصیه به شهروندان گفت: برای موارد غیرضرور از آمدن به بیمارستان پرهیز کنید زیرا محیط بیمارستان خطرناک است.