رئیس جمهور جلوی اظهارات بی ربط مشاورانش را بگیرد/سخنان یونسی خوراک به دشمن می‌دهدرر

به گزارش خبرنگارپارسیان، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت‌ها اظهار داشت: بهتر است که آقای رئیس جمهور نسبت به مشاورانش کنترل دقیق تری داشته باشد.

وی افزود: این گونه اظهار نظر ها مسلما افراد را نسبت به دولت مسئله دار و بد گمان می‌کند و لذا باید آقای روحانی تذکرات لازم را به مشاورانش بدهد و جلوی این صحبت ها را بگیرد تا مشاوران دولت، این گونه سخنان که ضرورتی به بیانشان هم نیست را مطرح نکنند.

کوثری تاکید کرد: اگر رئیس جمهور جلوی این سخنان بی ربط مشاوران و معاونانش را نگیرد، خود دولت در درجه اول دچار مشکل خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین در خصوص پشت پرده این اقدامات گفت: قطعا این تحرکات وبزرگ‌نمایی‌ها خوراک به رسانه های دشمن می‌دهد و همین مسئله هم باعث ایجاد اختلاف در کشور شده و باعث می‌شود دولت از این سخنان و اقدامات سواستفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس و کمیسیون امنیت ملی بر روی این افراد و اظهاراتشان حساسیت نشان خواهد داد ولی قبل از آن این خود دولت است که باید جلوی این گونه سخنرانی ها را بگیرد.

منبع:دانا