رئیس حوزه قضایی پارسیان: هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود/ مشکلات تولید کنندگان در اسرع وقت باید رفع شود

رئیس حوزه قضایی پارسیان در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان، اظهار کرد: مشکلات تولیدکنندگان در کوتاهترین زمان باید رفع و هیچ واحدی نباید تعطیل شود.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همزمان با هفته بسیج، رئیس حوزه قضایی پارسیان به همراه فرماندار و فرمانده سپاه پارسیان از واحدهای تولیدی بازدید و پیگیر وضعیت واحدها که شامل کارگاه تولید سبد گوجه فرنگی، تولید رب گوجه و نیز تولید نیوجرسی و بتن و سنگ جدول در شهرک صنعتی شدند.

 

حسین عباسی، رئیس حوزه قضایی پارسیان با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی و اقدام جهت رفع مشکل آنها، گفت: بررسی مشکلات واحدها و دستور پیگیری جهت رفع موانع به ویژه در بحث بیمه از جمله اقداماتی بود که مقرر شد گزارش کاملی از نحوه و مدت فعالیت و عمده مشکلات ظرف ۲۴ ساعت اعلام و مکاتبات لازم جهت رفع موانع صورت گیرد.

 

وی افز‌ود: سیاست دستگاه قضایی و مهمترین اولویت در سال جاری، تحقق شعار سال و کمک به دولت و دستگاههای اجرایی جهت رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار است.

 

رئیس حوزه قضایی پارسیان با بیان اینکه در هر شرایطی نباید واحدهای تولیدی تعطیل شوند، تاکید کرد: واحد های تولیدی تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود و در جهت رفع مشکلات عمده این واحدها به خصوص در بحث بیمه آن باید تسریع گردد .

 

عباسی، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت جهش تولید و حمایت از تولیدکنندگان تمام توان خود را به کار بسته و ما نیز تلاش خود را به رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان بکار بسته‌ایم و علی رغم شرایط کنونی یعنی شیوع ویروس کرونا این تلاش‌ها تعطیل نشده و سعی کرده‌ایم که مشعل تولید روشن بماند چرا که اعتقاد ما این است که نباید هیچ کارگاهی بسته و هیچ کارگری بیکار شود چرا که بیکاری دارای نتایج سوء در جامعه است.

 

مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان نیز در این بازدید ها، ضمن تشکر از همراهی رئیس حوزه قضایی پارسیان و با اشاره به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این امکان را ایجاد می‌نماید که به صورت مستمر و با همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی و قضایی در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان واحدهای تولیدی و اقتصادی باشیم .

 

مجتبی رضاپور، رئیس شورای تامین شهرستان پارسیان ضمن قدردانی از توجه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارسیان به بهبود فضای کسب و کار در صنایع، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند تا از نزدیک مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان را بررسی کنند.