رئیس دادگستری پارسیان خبر داد؛ کشف و امحای بیش از ۳ تُن پودر بدنسازی قاچاق در پارسیان/ یک لنج باری توقیف و ۶ نفر دستگیر شدند

رئیس دادگستری پارسیان از کشف و امحای انواع قرص و آمپول بدنسازی و پودر بدنسازی قاچاق در پارسیان خبر داد که در این رابطه ۶ متهم دستگیر شدند.


حسین عباسی، رئیس دادگستری پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، از کشف محموله بزرگ مواد نیروزای قاچاق در پارسیان خبر داد و اظهار کرد: با عملیات شناسایی و رصد اطلاعاتی نیروهای انتظامی شهرستان، یک لنج باری توقیف و مقادیر زیادی مواد نیروزای قاچاق کشف گردید.

 

عباسی، از دستگیری ۶ نفر از افرادی که در ورود این محموله به شهرستان نقش داشته اند گفت و تصریح کرد: ۲ میلیارد و ۸۹۰ عدد انواع قرص بدنسازی، ۳ هزار کیلوگرم پودر بدنسازی، ۱۰۷ هزار عدد انواع آمپول بدنسازی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال کشف و توسط نماینده دادستان و نیروهای انتظامی امحاء و به آتش کشیده شد.

 

رئیس دادگستری پارسیان به جوانان و نوجوانان و ورزشکاران توصیه کرد: با توجه به خطرات اینگونه مواد و پودرهای بدنسازی برای سلامت آنان، از مصرف داروهای غیرمجاز و نیروزای قاچاق خودداری کرده و سلامت خود را با مصرف اینگونه مواد به مخاطره نیندازند.