رئیس دانشگاه پیام نور پارسیان: بیانات رهبر انقلاب فصل الخطاب است / سران فتنه خسارت های زیادی را به نظام وارد کردند

رئیس دانشگاه پیام نور پارسیان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در پیشبرد اهداف انقلاب، اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در همه امور فصل الخطاب است.

مجتبی کریمی رئیس دانشگاه پیام نور پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، با اشاره به نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: هوشیاری و استقامت مردم از ابتدای این انقلاب تاکنون بی نظیر بوده است و نهم دیماه 88 روزی بود که نشان دادند که دشمنان این انقلاب را می شناسند و فریب آنها را نخواهند خورد.

 

کریمی، نفوذ را حربه جدید دشمن در امور داخلی کشور دانست و افزود: دشمنان به این نکته پی برده اند که هرگز نمی توانند با جنگ کشور ما را به زانو دربیاورند بنابراین راه نفوذ و ایجاد تفرقه را در پیش گرفته و همواره به دنبال دخالت در امور داخلی کشور هستند اما بیانات رهبر انقلاب همیشه فصل الخطاب در همه امور است.

 

وی، با اشاره به اینکه فتنه 88 خسارت های فراوانی را برای این نظام به وجود آورد، عنوان کرد:سران فتنه با همکاری غربی ها و دشمان انقلاب در آن روزها هزینه زیادی به نظام وارد کردند ولی این مردم با بصیرت ایران اسلامی بودند که در روز 9 دی با حضور میلیونی خود در خیابانها امنیت انقلاب را تا سالها بیمه کردند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور پارسیان بصیرت مردم را مثل زدنی دانست و گفت: هرگاه مردم در صحنه حضور یافته اند، فتنه ها را خاموش، نظام و انقلاب را بیمه و دشمنان را مأیوس و نا امید کرده است که حرکت مردم در روز حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.r