رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان: پیگیری‌ها پیرامون شناسایی شایعه‌پراکنان به نتایج خوبی رسیده است

 

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان:

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان با بیان اینکه کوچک‌ترین فعالیت مجرمانه توسط مجرمان از دید پلیس مخفی نمی‌ماند، گفت: اقدامات خوبی در روزهای اخیر با هدف شناسایی شایعه‌پراکنان پیرامون امنیت بندرعباس شده است. به گزارش پایگاه خبری پارسیان، سرهنگ بهرام عزیزی صبح امروز در نشستی با بیان اینکه در […]

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان با بیان اینکه کوچک‌ترین فعالیت مجرمانه توسط مجرمان از دید پلیس مخفی نمی‌ماند، گفت: اقدامات خوبی در روزهای اخیر با هدف شناسایی شایعه‌پراکنان پیرامون امنیت بندرعباس شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری  پارسیان ، سرهنگ بهرام عزیزی صبح امروز در نشستی با بیان اینکه در پی‌شایعه پراکنی برخی افراد سودجو و معلوم‌الحال در فضای مجازی، موجبات نگرانی، اضطراب، رعب و وحشت خانواده‌ها و شهروندان را در روزهای گذشته رقم زده است، تاکید کرد این شایعات را قویا تکذیب می‌کنیم.

وی ادامه داد: استان هرمزگان یکی از استان‌های امن کشور است و پلیس بر استان اشراف اطلاعاتی کامل داشته و هرگز اجازه فعالیت به افراد مجرم، قانون‌شکن و فرصت‌طلب را نخواهد داد.

این فرمانده انتظامی افزود: در جهت شناسایی افرادی که در فضای مجازی مبادرت به شایعه پراکنی و تشویش افکار و اذهان عمومی کرد‌ه‌اند اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان ضمن دعوت مردم “فهیم و خونگرم” استان به آرامش و همکاری با پلیس و عدم توجه به این‌گونه شایعات، خاطرنشان کرد: پلیس خود را ملزم و موظف می‌داند با اهتمام بیشتر این موضوع را رصد و پیگیری و متعاقب آن با متهمان در فضای مجازی برابر قانون و با جدیت و قاطعیت برخورد نماید.

عزیزی یادآور شد: چنانچه در این خصوص ابهام و شبهه‌ای برای مردم فهیم استان به ویژه شهروندان بندرعباسی وجود دارد نیروی انتظامی آمادگی دارد با هدف شفاف‌سازی با اعزام اکیپی، به صورت میدانی هرگونه موضوع و یا ادعای افراد را بررسی و نتیجه را سریعا از طریق رسانه‌های استانی اطلاع‌رسانی نماید.

منبع هرمز