رئیس کتابخانه های عمومی عمومی پارسیان خبر داد؛ برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در پارسیان/ آخرین فرصت حضور در جشنواره ۳۰ تیرماه می باشد

رئیس کتابخانه های عمومی پارسیان از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان خبر داد و گفت: آخرین فرصت حضور در جشنواره ۳۰ تیرماه می باشد.

دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در جای جای کشور عزیزمان ایران اسلامی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به تبع آن در استان هرمزگان و توسط اداره کل کتابخانه عمومی استان هرمزگان و در شهرستان، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارسیان متفاوت‌تر از دوره‌های قبل در حال برگزاری می باشد.

 

مرضیه دیلمی نژاد، رئیس کتابخانه های عمومی پارسیان، با اشاره به آغاز به کار جشنواره رضوی، گفت: در پی استقبال گسترده مردم از دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و با توجه به شرایط خاص پیش آمده ناشی از کرونا، افرادی که تاکنون موفق به شرکت در جشنواره نشده اند، می توانند تا ۳۰ تیرماه با مراجعه به سایت جشنواره، در این رویداد عظیم فرهنگی شرکت کنند.

 

دیلمی نژاد افزود: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۲ عنوان کتاب، خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی را در فراغت ناخوانده این روزها به حضور مجازی در این ضیافت کتابخوانی دعوت می کند.

 

دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی علی‌رغم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، گام‌های خود را با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برداشته و با توجه به تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی، مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور، امکان مشارکت در بخش‌های مختلف خود را در این بستر فراهم کرده است.

 

خانواده‌ها و علاقه‌مندان گروه‌های مختلف سنی می‌توانند در این ایام با حضور در این جشنواره کتابخوانی، ضمن پر کردن بهینه اوقات فراغت، از این فرصت بهترین استفاده را برای ارتقای سطح کیفی و کمی مطالعات مذهبی و آشنایی با سیره حضرت امام رضا(ع)، حضرت امام هادی(ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) ببرند.

 

کتابخانه‌های عمومی کشور نیز به محض بازگشایی آماده پذیرایی به صورت حضوری برای معرفی و فراهم کردن شرایط حضور در این جشنواره خواهند بود.

 

برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir و یاسایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور www.iranpl.ir مراجعه کنید.