رئیس کمیته امداد پارسیان: بیش از ۸۰۰ نفراز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پارسیان سالمند هستند/ رسالت کمیته امداد دستگیری از افراد نیازمند است

رئیس کمیته امداد پارسیان با اشاره به تحت حمایت قرار دادن بیش از ۸۰۰ سالمند، گفت: رسالت کمیته امداد دستگیری از افراد ناتوان است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همایش گرامیداشت روز سالمندان با حضور رئیس کمیته امداد پارسیان و برخی از سالمندان تحت حمایت این کمیته برگزار شد.

عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد پارسیان با بیان اینکه سالمندان به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمندی هستند که مردم و خانواده‌ها باید بیش از بیش از فیض حضور آن‌ها بهره‌مند شوند، اظهارکرد: رسالت کمیته امداد دستگیری از افراد ضعیف و نیازمند جامعه است و ازجمله برنامه‌های این نهاد در خدمات‌رسانی به سالمندان بازدید از خانواده سالمندان است.

وی، با اشاره به اینکه از جمعیت تحت حمایت این نهاد ۸۸۳ نفر سالمند هستند گفت: رسالت کمیته امداد دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه بخصوص سالمندان است.

رئیس کمیته امداد پارسیان با برشمردن برخی از خدمات این نهاد به سالمندان، افزود: حمایت‌های مادی و معنوی از سالمندان بی‌بضاعت در قالب خدماتی همچون کمک‌هزینه معیشت، کمک‌هزینه درمانی، اشتغال، مسکن، خدمات فرهنگی، تسهیلات قرض‌الحسنه، خدمات تحصیلی فرزندان، جهیزیه دختران و اردوهای زیارتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش براي حل مشکلات اقتصادي سالمندان، وضع قوانيني در حوزه رفاهي براي اين قشر، فرهنگ سازي براي احترام کودکان به سالمندان و اجراي برنامه هاي فرهنگي مطابق با نياز آنها از جمله مواردي است که در راستاي تکريم از سالمندان بايد اجرا کرد.

در پایان این مراسم با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان، تست فشار خون نیز از این سالمندان گرفته شد.