رئیس کمیته امداد پارسیان در تشریح عملکرد ۶ ماهه نخست سال ۹۸ خبر داد: پرداخت ۱۵۱ فقره وام اشتغال و کارگشایی به مددجویان/ بیش از ۲۶۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد پارسیان از پرداخت بیش از ۵ میلیارد تومان وام و هزینه های رفایی جهت مددجویان کمیته امداد در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد پارسیان با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۵۱ نفر از مددجویان وام دریافت کرده اند، گفت: وام اشتعال، کارگشایی و مسکن با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۴ میلیون تومان برای مددجویان در نظر گرفته بودیم که به آنها پرداخت شده است.

 

نصیریان، بابیان اینکه ایجاد شغل برای مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد برای توانمندسازی جامعه تحت حمایت خود در پارسیان است، گفت: سال‌های زیادی است که وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال توسط این نهاد به مددجویان مستعد پرداخت می‌شود و تأثیر بسیار مناسبی در وضعیت اقتصادی خانواده ها داشته است.

 

رئیس کمیته امداد پارسیان، علاوه بر پرداخت ماهیانه مستمری به ۲۶۰۴ خانوار تحت حمایت، هزینه های رفاه اجتماعی را نیز بیش از ۴۰۰ میلیون تومان دانست و تاکید کرد: ۴۲۸ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه، درمان، معیشت، مسکن و لوازم ضروری زندگی به مددجویان پرداخت شده تا در جهت بهبود وضعیت زندگی مددجویان و فرزندان آنها گامی مهم برداشته باشیم.

 

وی افزود: توانمندسازی جزء برنامه های شاخص و اصلی کمیته امداد است و ما افرادی را که در زمینه کسب و کار، توانمندی داشته باشند از طریق مشاوره، آموزش، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و نظارت های فنی در جهت رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی حمایت می کنیم.

 

نصیریان، با تأکید بر اینکه اعتماد مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری رسانه ها بیشتر شده است گفت: انتشار صحیح اخبار همراه با شفاف سازی باعث شده مردم به کمیته امداد نزدیکتر شوند و کمیته امداد با رویکرد خدمت به مردم تا کنون موفقیت های خوبی حاصل کرده است.