رئیس کمیته امداد پارسیان: پرداخت بیش از ۸ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان پارسیان

رئیس کمیته امداد پارسیان گفت: ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زا طی امسال به مددجویان این شهرستان پرداخت شده‌است.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پارسیان، یکی از اهداف اصلی این نهاد را توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای کمک به بازسازی زندگی شرافتمندانه جامعه هدف دانست و گفت: رویکرد این نهاد ارائه آموزش‌های مبتنی بر اشتغال پایدار و متناسب با بازار کار و آماده‌سازی نیروی کار ماهر برای ایجاد اشتغال است.

 

نصیریان، هدف از ارائه تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان را خوداتکایی و توانمندسازی آنان بیان کرد و افزود: مددجویان تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغال زایی و همچنین فراگیری آموزش های لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند.

 

وی، با اشاره به اینکه مبلغ ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات واگذار شده و زمینه کاریابی برای ۲۶۶ نفر ایجاد شده، خاطر نشان کرد: برای ۵۱۶ نفر نیز آموزش مهارت آموزی و پایدارسازی برگزار شد تا بتوانند جهت حضور در جامعه و شغل مناسب آمادگی لازم را داشته باشند.