رادمهربخشدارمركزي پارسيان ، بزرگترين سرمايه شوراها اعتماد مردمي است

رادمهر بخشدار مركزي شهرستان پارسيان در اين همايش گفت : این سرمایه ظرفیت بزرگی را برای شوراها ایجاد می کند تا مشکلات و معضلات جامعه را شناسایی و برای حل آنها تلاش کند

به گزارش خبرنگارپارسیان محمدرادمهربا بیان اینکه شورا در اسلام بسیار حیاتی و مهم است، افزود: شورا می‌تواند با برنامه‌ریزی اصولی و همچنین ایجاد وفاق و همدلی در راستای خدمت شایسته به مردم بیش از این گام بردارند.

وی شوراها را نمادی از مردم سالاری دینی هم دانست و گفت: سنگ بنای جمهوری اسلامی نیز شوراهاست و امام راحل با صدور دستوری در سال 58 شوراها را در نظام اسلامی بنا گذاشت و در سال 78نیز با فرمان مقام معظم رهبری این شوراها بطور رسمی تشکیل و کار خود را آغاز کردند.

به گفته وی ظرفیت شوراها بهترین کمک به دولت بشمار می رود و مسئولان دولتی با برقراری ارتباط درست و مستمر با شوراها می توانند از ظرفیت آنها برای حل مشکلات جامعه استفاده بهینه بکنند.

بخشدارمركزي پارسيان اظهار داشت: شوراها باید دارای برنامه باشند و با برنامه‌ریزی مناسب بتوانند در سالی که به ‌نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است در راستای رشد اقتصادی، تولید، بهره‌وری و بهسازی وضعیت اقتصادی گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه در دین اسلام نیز به ضرورت شورا و مشورت تأکید شده است خاطرنشان کرد: مشورت سبب شکوفایی استعدادها، جامع شدن برنامه‌ها و جلوگیری از استبداد می‌شود، از این‌رو ارزش مشورت کردن در اسلام بسیار بالا‌ است.