راه یابی نماینده پارسیان به مسابقات شنای استعدادهای برتر کشور/ تبریز میزبان این مسابقات خواهد بود

مریم پارسا از باشگاه فرهنگی ورزشی آریا دریا پارسیان به المپیاد شنای استعدادهای برتر کشوری به میزبانی آذربایجان شرقی (تبریز) راه یافت.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ عقیل خواجه، رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی آریا دریا پارسیان در گفتگو با خبرنگار ما، از اعزام دختران پارسیانی به مسابفات استانی انتخابی المپیاد استعدادهای برتر کشور خبر داد و گفت: دختران شناگر پارسیان هفته گدشته به این مسابقات در سطح مرکز استان اعزام شده بودند تا در جهت تعیین افراد برتر برای شرکت در المپیاد استعدادهای برتر به میزبانی آذربایجان شرقی(تبریز) انتخاب شوند.

 

وی شرکت کنندگان پارسیانی را در رده های سنی مختلف نام برد و تصریح کرد: دختران رده سنی (۱۴-۱۳ و ۱۶-۱۵)، خانم مریم پارسا و حمیرا رحمانی، در رده سنی (۱۴-۱۳) و سرکار خانم سمیرا خنجی در رده سنی (۱۶-۱۵) در رشته صد مترشنای آزاد شرکت کردند.

همچنین سرکار خانم مانا فربودی در رشته شنای صد متر قورباغه و سرکار خانم هستی دریانورد در رشته پنجاه متر شنای پروانه شرکت کردند.

 

مربی این تیم اعزامی، خانم دنیا درستی و کمک مربی خانم مهرسا ماجدی بودند و سرپرستی این تیم خانم دریا خواجه برعهده داشتند.

 

رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی آریا دریا، به فعالیت های این باشگاه در رشته شنا اشاره و خاطرنشان کرد: تیم شنای باشگاه فرهنگی و ورزشی آریا دریا ، بیش از دو سال فعالیت داشته و تاکنون در مسابقات استانی و کیش صاحب مقام و مدال آور بوده است.

 

خواجه مقام آوران و راه یافتگان به مسابقات المپیاد شنای استعدادهای برتر کشور در آذربایجان شرقی را برشمرد و گفت: در رده سنی ۱۳- ۱۴ سال
مبینا فلسفی هفت تیر بندرعباس
یسنا رحیمی هفت تیر بندرعباس
عطیه خادمی شیلات بندرعباس
مریم پارسا آریا دریا پارسیان
سارینا رستمی هفت تیر بندرعباس

 

به ترتیب با کسب امتیاز لازم جهت اعزام به المپیاد شنا کشوری، به این مسابقات راه یافتند.