روال شورای اداری در قشم اشتباه است/ تعریف و تمجید جایگزین حل مشکلات مردم شده است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: شورای اداری در شهرستان قشم باید مسیر حرکتی خود را به طرف حل مشکلات مردم سوق دهد نه فقط صرفا جهت دادن گزارش عملکرد مدیران باشد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، حجت الاسلام رضا جوکاردر جلسه شورای اداری شهرستان قشم با بیان اینکه مسئولیت باید مردم را عضوی […]

امام جمعه شهرستان قشم گفت: شورای اداری در شهرستان قشم باید مسیر حرکتی خود را به طرف حل مشکلات مردم سوق دهد نه فقط صرفا جهت دادن گزارش عملکرد مدیران باشد.
به گزارش پایگاه خبری پارسیان، حجت الاسلام رضا جوکاردر جلسه شورای اداری شهرستان قشم با بیان اینکه مسئولیت باید مردم را عضوی از خانواده ی خود بدانند و باید برای رفع مشکلات مردم شبانه روزی تلاش کنند ، افزود : توجه بیشر به عرصه حل مشکلات مردم باید در دستور کار مسئولین باشد.

وی بیان کرد : خدمت به مردم صرفا ترس از فرا دست و فشار مدیران ارشد نباشد چرا که خداوند ناظر بر اعمال مدیران است و باید کار خود را به نحو احسن انجام دهند.
امام جمعه شهرستان قشم با بیان این که یک دست صدا ندارد و همه باید برای رفع مشکلات با هم متحد شوند، گفت: مشکل بهداشت و درمان قشم با تلاش یک نفر حل نمی شود و این مسئله به توجه و همت جمع مسئولین نیاز داشت که در روز های گذشته شاهد ساماندهی و عملکرد قابل قبول در تنها بیمارستان قشم بوده ایم.

وی پانسیون پزشکی درشهرستان قشم به مثال خیمه های عشایرنشینان یا شاید کمتردانست و افزود: پانسیون پزشکی شهرستان قشم در حد پزشکانی که از شهرستان های مختلف برای رفع مشکلات مردم به جزیره می آیند نیست ، این پانسیون در حد جزیره قشم نیت و برای مدیران زی ربط قشم شرم آور است.

اجوکاربا تاکید بر اینکه شورای اداری هر شهرستان به مصابه ی هیئت دولت درکشور است، اظهار کرد: هیئت دولت در کشور تشکیل می شودبا مصوبات و خروجی برای ررفع مشکلات است نه دادن گزارش عملکرهای ادارات، شورای اداری با وجود همه مدیرات قدرت حل تمام مشکلات در شهرستان را دارد، شورای اداری هدفی برای رفع مشکلات مردم داشته باشد و اگرشورای اداری روال تعریف و تمجیدی داشته باشد و خروجی برای رفع مشکلات مردم نداشته باشد من (امام جمعه قشم ) در شورای اداری این شهرستان شرکت نخواهم کرد.
وی ادامه داد :فرماندار قشم گفته است که خیلی از واحد های مسکن مهر به مردم قشم واگذار شده است ولی تحویل دادن کلید بدون آب ، برق و امکانات رفاهی چاره ای بر درد مردم بی خانه نیست، خیلی از افرادی که مسکن مهر ثبت نام کرده اند افراد فقیر و مستضعف هستند که با فروش خانه های قدیمی خود به امید گرفتن مسکن نو در این راه قدم برداشته اند و چند سالی است به امید زندگی در این منازل چشم انتظاری می کشند،مسئولین مسکن مهر قشم سرعت را درکارخود افزایش دهند.

امام جمعه شهرستان قشم درپایان گفت: ریشه فرهنگ باید در خانواده ها نهادینه شود و در جامعه رشد کند ، مسئولین هم درعرصه تاثیرگذاری به خانواده ها و هم بر متوالیان امر فرهنگ کمک کنند، روند فرهنگی درجزیره قشم قابل قبول است.

منبع هرمز