روحانی با کلید و دوستانش با داس آمده اند

به گزارش پایگاه خبری پارسیان حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: من واقعا از سخنان آقای روحانی در خصوص مساله حر و مسائل درباره کربلا تعجب می کنم. ایشان نباید این حرفها را بزند . از آن روزی که آقای روحانی جامعه روحانیت را ترک کرد، نتوانست افکار اصولگرایی در خودش پرورش دهد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری در خصوص توبه حر اظهار داشت: حر مردی بود که توبه کرد، اولا آن زمانی که ماموریت داشت به دستور ما فوق اش جلوی امام حسین(ع) بایستد در عین حال یاران خود را وادار کرد که به دنبال امام حسین نماز بخوانند و حتی به حضرت زهرا (س) احترام کرد . بعد هم دوش به دوش امام حسین(ع) در آن بیابان راه رفت و به امام (ع) گفت شما کشته خواهید شد و من میخواهم شما کشته نشوید و شما به پیش یزید روید.

شجونی ادامه داد: امام حسین(ع) فرمودند مثل من با یزید بیعت نمی کند. دست آخر هم توبه کردو آن را عملی نشان داد. خود و بچه هایش در رکاب امام (ع) شهید شدند این در حالی است که سران فتنه نه تنها توبه نکردند بلکه اینها ضد انقلاب و بهایی ها را مردان خدا نامیدند.
عضو جامعه روحانیت مبارز بیان داشت: من واقعا از سخنان آقای روحانی در خصوص مساله حر و مسائل درباره کربلا تعجب می کنم. ایشان نباید این حرفها را بزند . از آن روزی که آقای روحانی جامعه روحانیت را ترک کرد، نتوانست افکار اصولگرایی در خودش پرورش دهد.

وی در ادامه ضمن انتقاد از دولت گفت: به قول آیت الله جنتی اینها به کدام بیکار کار داده اند، اگر به هزار نفر کار دادند ، یک میلیون را از کار بیکار کردند. ما که مقلد رهبری هستیم و اطاعت از رهبری می کنیم ساکت هستیم و هیچ چیز نمی گوییم ولی در شان آقای حسن روحانی نیست که اطرافیان اش امثال آقایان یونسی و مجید انصاری باشند.
شجونی خاطر نشان کرد: اگر با کلید آمده دوستان اش با داس آمده اند. برخی ها در دولت کینه دارند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فامیل بازی در دولت اظهار داشت: من لیستی از فامیل های ایشان دارم که هر چند ایشان گفته بود با فامیل سالاری مخالفیم اما فامیل بازی کرده و کابینه خود را در پست های حساس به فامیل اش داده است.

شجونی خطاب به رئیس جمهوری تاکید کرد: حر کجا و میر حسین کجا، حر کجا و کروبی خائن کجا، مرحوم شهید آیت می گفت که پرونده میر حسین موسوی را به مجلس می آورم و میر حسین فراماسونر است، میر حسین خائن است، فردای آن روز که خواست پرونده هایش را بیاورد دست مرموزی وارد شد و ایشان را با ۶۵ گلوله ترور کردند و به شهادت رساندند. انتقام نظام و امام خمینی (ره) را از آیت گرفتند.من آن پنج نفر را دیدم که مامور بودند آیت و شجونی، افتخار جهرمی و عبدالمجید معادی خواه را بکشند اما با کشتن شهید آیت آن پنج نفر منافق دستگیر شدند.

وی افزود: برادر محترم آقای حسن روحانی ، به خدا ما کینه ای نداریم و راهنماییت می کنیم. ما غرض و مرضی نداریم و این عیب است که شما سران فتنه را حر بنامی.ابو موسی اشعری با لفظ اعتدال علی (ع) را خانه نشین کرد و معاویه سر کار آمد، مراقب باشید با اسم اعتدال جریان مومنین و متدینین را حذف نکنید.