روز ملی خلیج فارس فقط روز شعار نیست

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ،از میناب: حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر در خطبه های نماز جمعه میناب با بیان اینکه ما آنگونه که بایسته و شایسته است از خلیج فارس استفاده نمی کنیم عنوان کرد که روز ملی خلیج فارس فقط روز شعار نیست ، روزیست که ما منابعمان را از آن […]

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ،از میناب: حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر در خطبه های نماز جمعه میناب با بیان اینکه ما آنگونه که بایسته و شایسته است از خلیج فارس استفاده نمی کنیم عنوان کرد که روز ملی خلیج فارس فقط روز شعار نیست ، روزیست که ما منابعمان را از آن استخراج کنیم
وی افزود: اگر اسم خلیج ، خلیج فارس باشد و ما فقط شاهد قاچاق گازوییل در آن باشیم این چه معنا دارد. از دولت تدبیر و امید انتظار داریم بهره برداری از خلیج فارس را بالا ببرد و انگونه که لازم است از آن استفاده شود.
معتمدی فر خطاب به شیخ نشینان حوزه خلیج فارس گفت : سال 93 ، سال 65 یا 66 نیست که شما در خلیج فارس هر غلطی که دلتان بخواهد انجام دهید، فرزندان برومند این آب و خاک اعم از سپاهی و بسیجی به چنان قدرت دفاعی رسیدند که اگر شما آمریکایی ها در خلیج فارس دست از پا خطا کنید ، شما را در آب های خلیج فارس غرق خواهند کرد.
امام جمعه میناب با تبریک سالروز تشکیل سپاه به همه سبزپوشان گفت : سپاه تجلی یک قدرت است ، امروز دشمنان انقلاب از سپاه پاسداران می ترسند و میدانند اگر وارد میدان شوند شکست خواهند خورد.
خطیب جمعه میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته سلامت عنوان کرد که : سلامت جامعه را فقط سوء تغذیه تهدید نمی کند بلکه مواد مخدر و بیماری ایدز است که سلامت جامعه را تهدید می کند ، مواد مخدر صنعتی مثل نقل و نبات در کوچه و خیابان فراوان است و این زنگ خطری است که مسئولین باید چاره اندیشی کنند.
در پایان نیز به مشکل کم آبی اشاره کرد و اظهار داشت : امسال با کمبود آب مواجه هستیم و باید بیشتر صرفه جویی کرد
وی عنوان کردن اینکه از دیماه سال گذشته باغداران شهرستان میناب آب دریافت نکرده اند گفت : باغداران از آب منطقه ای استان گله مندند و خواهان مشخص شدن سهم شان از آب سد استقلال میناب هستند.
<

منبع هرمز