رونالدو: دوران اُفت من هم فراخواهد رسید

به گزارش پایگاه خبری پارسیان کریستیانو رونالدو شب گذشته در مراسمی جوایز «پیچیچی» و «آلفردوی دی‌استفانو» نشریه مارکا را به ترتیب به عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن فصل گذشته لالیگا از آن خود کرد تا ویترین افتخاراتش را پرتر از قبل کند.

او که امسال نیز نامش در فهرست ۲۳ نفره نامزد‌های اولیه کسب توپ طلای فیفا قرار دارد و شانس زیادی برای کسب این جایزه برای دومین سال متوالی (در مجموع برای سومین بار) دارد، اظهار داشت: اگر این جوایز را بتوانم سال آینده هم کسب کنم خیلی خوب خواهد بود. این جوایز نشانه‌ای از آن است که من خوب کار کرده‌ام. هدف من بردن جوایز تیمی و انفرادی است و برای رسیدن به این هدف تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم. بنابراین اگر سال‌ آینده هم دوباره اینجا حضور داشته باشم نشانه خوبی تلقی می‌شود.

برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ افزود: هر کسی طرز تفکر و شیوه کاری مخصوص به خود را دارد. فوتبال بازی کردن چیزی است که من بیشتر از هر چیز از آن لذت می‌برم و سعی می‌کنم که آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. من هرگز از جام و جایزه بردن خسته نمی‌شوم.

رونالدو تصریح کرد: شاید من اکنون در اوج دوران بازیگری خود باشم اما با این حال مانند همیشه باز هم تلاش خواهم کرد تا از سال گذشته بهتر باشم. با این حال یک روز خواهد رسید که دیگر نمی‌توانم به این هدف دست پیدا کنم.

فصل جاری برای رونالدو هم از نظر انفرادی و هم از نظر تیمی فصل درخشانی بوده است. او نه تنها پیشتاز کورس کسب پیچیچی و کفش طلای اروپاست و نامش در فهرست نامزدهای توپ طلا قرار گرفته است، بلکه به همراه تیمش در لالیگا صدرنشین جدول است و در لیگ قهرمانان اروپا هم در دو دور مانده به پایان مرحله گروهی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرده است.

او با ابراز رضایت از این وضعیت خاطرنشان کرد: من خوشحالم. عملکرد تیم خوب است و ما هر روز در حال پیشرفت هستیم. آمار پاس‌ها و گل‌هایم نیز چندان بد نیستند. من می‌خواهم همچنان به روند یادگیری‌ام ادامه دهم.