رونمایی از تابلو خیابان مرحوم حجت السلام عباسی در میناب

به گزارش پایگاه خبری پارسیان از تابلو خیابان مرحوم عباسی با حضور فرمانده سپاه ناحیه میناب، نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه، جانشین فرماندهی ناحیه ،فرزند مرحوم عباسی، مهندس امانی رئیس شورای شهر میناب و جمعی از دوستداران مرحوم رونمایی شد.

IMG_4766

حجت السلام عباسی را پرچم دار مردم هرمزگان در مبارزه با رژیم طاغوت می دانند؛ ایشان  تمام عمر خود را در راستای مبارزه و خدمت به نظام و انقلاب صرف کرد و عنوان رهبر مبارزات سیاسی هرمزگان تنها به او اختصاص داده شد.

IMG_4778

وی در سال 1320در روستای کرتان در نزدیکی روستای نخل ابراهیمی میناب و در خانواده مذهبی متولد شد؛ در طول عمر خود مبارزات زیادی را علیه شاه انجام داد و چندین بار دستگیر و به زندان افتاد ولی دست از مبارزه بر نداشت. بعد از بر اندازی نظام طاغوت توسط ملت ایران خدمات بسیاری به مردم هرمزگان ارائه نمودند.

 

نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد،قشم و ابوموسی در دوره های سوم و پنجم مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون سازمان های وابسته به نخست وزیری در مجلس، امام جمعه موقت میناب، نماینده جامعه روحانیت در دادگستری، عضویت در شورای کمیته انقلاب اسلامی، دادستان انقلاب اسلامی استان هرمزگان، نماینده روحانیت در اوقاف و…از مختصر مسئولیت های مرحوم عباسی در طول عمر وی می باشد.

منبع:هرمز