رییس دیوان محاسبات کشور خبر داد: بهبود وضعیت دریافتی‌ کارکنان نداجا با اصلاح نظام بودجه‌ریزی

 

رییس دیوان محاسبات کشور خبر داد:

رییس دیوان محاسبات کشور از بهبود وضعیت دریافتی کارکنان نداجا با اصلاح بودجه عملیاتی کشور خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پارسیان، امیرحسین رحیمی در مراسم استقبال از ناوگروه بیست و نهم نداجا در محل منطقه یکم این نیرو اظهار کرد: اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی به آبهای دور موجب غرور هموطنان است. وی با […]

borna ghasemi 8 82 300x207 بهبود وضعیت دریافتی‌ کارکنان نداجا با اصلاح نظام بودجه‌ریزی

رییس دیوان محاسبات کشور از بهبود وضعیت دریافتی کارکنان نداجا با اصلاح بودجه عملیاتی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پارسیان، امیرحسین رحیمی در مراسم استقبال از ناوگروه بیست و نهم نداجا در محل منطقه یکم این نیرو اظهار کرد: اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی به آبهای دور موجب غرور هموطنان است.

وی با اشاره به اینکه این اعزام‌ها یک اقدام بسیار مهم و استراتژیک است، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نیروی دریایی نشانه عظمت این نیرو است.

رییس دیوان محاسبات کل کشور خطاب به کارکنان حاضر نداجا دراین مراسم، خاطرنشان کرد: معمولا وقتی کشورها می‌خواهند اقتدار خود را نشان دهند با برگزاری مانورهای مختلف این عمل را اثبات می‌کنند، اما شما مدتهاست که یک مانور خاموش را انجام می‌دهید.

رحیمی با تاکید براینکه اهداف نداجا از این مانور خاموش، یک اهداف سیاسی و امنیتی است، بیان کرد: شما کارکنان نداجا حتی در اتاق مذاکرات هسته‌ای نیز حضور دارید.

این مقام مسئول در کشور تصریح کرد: حضور نداجا در آبهای آزاد به گونه‌ای است که مذاکره‌کنندگان کشورمان در اتاق مذاکرات، از این اقدام بعنوان اقتدار کشورمان یاد می‌کنند.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که جمهوری اسلامی ایران نه تنها توان دفاع از خودش را دارد، بلکه به کمک سایر کشورها نیز آمده است.

رییس دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به آزادسازی کشتی تجاری کشور چین توسط نداجا، گفت: دستگیری دزدان دریایی توسط نیروی دریایی کشورمان تمام دنیا را متعجب ساخت.

رحیمی ادامه داد: این که دشمن می‌گوید تمام گزینه‌های نظامی روی میز است و وقتی به گزینه نظامی می‌رسد با یک عبارت ساده از آن عبور می‌کند، نشانه ترحم دشمن نسبت به ما نیست، بلکه آنها از تمامی امکانات و توان نظامی کشور مطلع هستند.

وی با اظهار اینکه با اصلاح بودجه عملیاتی کشور وضعیت دریافتی کارکنان نداجا نیز بهتر می‌شود، اضافه کرد: البته کارکنان نیروی دریایی با یک عشق و علاقه خاصی کار می‌کنند اما مسئولان نیز باید از این مسئله آگاه باشند.

منبع هرمز