رییس مجلس به هرمزگان سفر می‌کند

 

  مشاور رئیس مجلس گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است رئیس مجلس در روز چهارشنبه این هفته سفری به استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان، حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس مجلس به بندرعباس در هفته جاری خبر داد و گفت: قرار است رئیس […]

IMAGE634840529309218750 300x199 رییس مجلس به هرمزگان سفر می‌کند

 

مشاور رئیس مجلس گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است رئیس مجلس در روز چهارشنبه این هفته سفری به استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری پارسیان، حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس مجلس به بندرعباس در هفته جاری خبر داد و گفت: قرار است رئیس مجلس در روز چهارشنبه این هفته به بندرعباس سفر کند.
وی در ادامه به اهداف و برنامه‌های سفر لاریجانی به بندرعباس اشاره کرد و افزود: قرار است رئیس مجلس در روز چهارشنبه این هفته و در سفر به بندرعباس ضمن حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس که در این شهر برگزار می شود، سخنرانی نیز داشته باشد.
مشاور رئیس مجلس، تأکید کرد: قرار است لاریجانی در این سفر یک روزه با مسئولان استان هرمزگان نیز دیدار و در جلسه شورای اداری نیز حضور یابد.
رئیس مجلس عصر روز چهارشنبه از بندرعباس به تهران باز می گردد.

منبع هرمز