زندگی در سایه اعتدال زیبا می شود

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان جاسم جادری در متن این پیام آورده است:

 

السلام علیک یا ربیع الانام و نضره الایام …سلام بر تو ای بهار مردمان و ای خرمی دوران

 

بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که هوایی مطبوع همراه با سبزی و زندگانی را برای طبیعت و انسان ها به ارمغان آورده و می توان با تماشای آن، نقبی به عالم معنا زد و راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست.

 

بهاری که پیام آور تعادل بوده و این که در سایه اعتدال است که زندگی زیبا می شود و با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می آوریم که در این که چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات، سرازیر است و ما اگر او و نشانه هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی کند و با دگرگونی فصل ها نیز به جلوه گری قدرت بی پایانش می پردازد تا شاید دلی به یاد او افتد و به شوق او بتپد.

 

سالی که گذشت نقطه عطفی  برای ایران اسلامی و مردم استان هرمزگان بود که این بار نیز با عزم راسخ و با مشارکت جدی در تعیین سرنوشت کشور و استان در برگزاری انتخابات ملی و منطقه ای (ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا) برگ زرینی بر دفتر سترگ تاریخ سیاسی کشور نگاشتند و جهانیان را به حیرت واداشتند.

 

امید است در سالی که پیش روست به لطف خداوند متعال بتوانیم از فرصت و پتاسیل های کم نظیر استان هرمزگان، بهینه استفاده کنیم و سالی سرشار از کار و تلاش و اراده استوار برای آبادانی هرمزگان ، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و رفع تنگناها برای ایجاد جامعه سالم و با نشاط در سایه مشارکت گسترده دولت و مردم در مسیر تدبیر و اعتدال داشته باشیم.

 

تقارن نوروز امسال با ایام فاطمیه وظایف شیعیان را سنگین تر می کند که قطعا با احیای سیره ائمه و تعظیم شعائر اسلامی است که عمل کردن به راه و رسم پیغمبر و تمسک و تبعیت و تأسی از حضرت صدیقه طاهره محقق می شود و با این امور می توان به طرف زندگی پاک و معنویت حقیقی رفت.

 

اینجانب افتخار دارم بعنوان خدمتگزاری کوچک در سال جدید ضمن آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری، توفیق، سلامتی، بهروزی و شادکامی را برای آحاد مردم عزیز و قدرشناس هرمزگان از خداوند منان مسئلت  نمایم.

 

سالی سرشار از پیشرفت و سربلندی برای ایران اسلامی و نشاط و آبادانی برای استان هرمزگان آرزومندم و سال نو و نوروز 93 را که نماد نو شدن جان ها و دل ها و مظهر اعتدال است صمیمانه تبریک میگویم.                                                                                                                                                              

 

 

 

والسلام علیکم

جاسم جادری-استاندار هرمزگان

منبع هرمز