سرقلعه : پیش‌نویس طرح مسکن اجتماعی در کمیسیون عمران/منتظر ابلاغ این طرح درقالب لایحه به مجلس هستیم

سرقلعه :
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه پیش‌نویس طرح مسکن اجتماعی توسط وزیر راه و شهرسازی به هیات وزیران ارائه شده و رو نوشتی از آن نیز برای بررسی به کمیسیون عمران تقدیم شده است، گفت: این پیش‌نویس ابتدا باید به تصویب هیات وزیران برسد و پس از ابلاغ توسط دولت، کمیسیون عمران اجازه ارائه نظرات خود را به صورت رسمی خواهد داشت.
“مجید جلیل سرقلعه”  نماینده مردم لردگان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری پارسیان به نقل از  باشگاه خبرنگاران در خصوص طرح مسکن اجتماعی اظهار داشت: پیش‌نویس این طرح توسط وزیر راه و شهرسازی به هیات وزیران ارائه شده و رو نوشتی از آن نیز برای بررسی به کمیسیون عمران تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه کمیسیون عمران در حال مطالعه بر روی پیش‌نویس طرح مسکن اجتماعی است، افزود: لازم به ذکر است این پیش‌نویس ابتدا باید به تصویب هیات وزیران برسد و پس از ابلاغ توسط دولت، کمیسیون عمران اجازه ارائه نظرات خود را به صورت رسمی خواهد داشت.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: تا کنون دولت طرح جامعی به عنوان مسکن اجتماعی به مجلس ارائه نکرده است لذا از دولت می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به جمع‌بندی رسیده و طرح جامعی در این رابطه در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی  ابلاغ کند.

سرقلعه در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه در تمام دولت‌ها برنامه‌ای برای تولید و ساخت مسکن ارزان قیمت برای قشر کم‌درآمد جامعه وجود داشته است، دولت یازدهم نیز این طرح را در همین راستا و جایگزین مسکن مهر ارائه داده است.