سفر استاندار هرمزگان به رودان/ کلنگ احداث خط انتقال گاز به شهر رودان به زمین زده شد

سفر استاندار هرمزگان به رودان/

با حضور استاندار هرمزگان، عملیات اجرایی احداث 19 کیلومتر از خط انتقال گاز به شهر رودان آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری  پارسیان، همزمان با سفر جاسم جادری به شهرستان رودان کلنگ احداث 19 کیلومتر از خط انتقال گاز به شهر رودان به زمین زده شد. استاندار هرمزگان در مراسم آغاز عملیات اجرایی انتقال گاز […]

با حضور استاندار هرمزگان، عملیات اجرایی احداث 19 کیلومتر از خط انتقال گاز به شهر رودان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری  پارسیان، همزمان با سفر جاسم جادری به شهرستان رودان کلنگ احداث 19 کیلومتر از خط انتقال گاز به شهر رودان به زمین زده شد.

استاندار هرمزگان در مراسم آغاز عملیات اجرایی انتقال گاز به رودان عنوان کرد، این خط انتقال به طول 19 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال احداث می شود.

وی در ادامه بیان کرد: این خط انتقال در فاز بعدی به شهرک صنعتی رودان متصل می شود و همچنین گاز رسانی به روستای زیارتعلی شهرستان رودان پیش بینی شده است .

جادری با اشاره به گاز رسانی به شهرستان های پارسیان، حاجی آباد و بستک در هرمزگان تصریح کرد: فاز 3و4 گاز رسانی به شهر بندرعباس نیز بزودی آغاز می شود و همچنین گاز رسانی به جزایر قشم و کیش نیز در برنامه قرار دارد.

استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: همچنین در شرق هرمزگان نیز علاوه بر  شهرستان رودان گازرسانی به میناب و جاسک نیز از جمله برنامه های ما می باشد.