سقف قرارداد فصل آینده بازیکنان لیگ برتری 500 میلیون تومان!

سقف قرارداد فصل آینده بازیکنان لیگ برتری 500 میلیون تومان!

سقف قرارداد فصل آینده بازیکنان لیگ برتری 500 میلیون تومان!

ظاهرا مسئولان وزارت ورزش از فدراسیون و سازمان لیگ و باشگاه های دولتی خواسته اند که سقف پرداختی به بازیکنان در رشته فوتبال 500 میلیون تومان باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پارسیان به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا وزیر ورزش از پرداخت  دستمزدهای میلیاردی در فوتبال انتقاد کرده است. به همین دلیل شنیدیم که وزارت ورزش از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و باشگاه های دولتی خواسته که سقف پرداخت دستمزد بازیکنان برای فصل آینده بیشتر از 500 میلیون تومان نباشد.

باید دید واکنش باشگاه ها و بازیکنان به این سقف قرارداد چیست؟ آن هم در حالیکه برخی بازیکنان فوتبال در فصل  گذشته دستمزدهایی بیش از یک میلیارد تومان دریافت کرده اند و بعید است به دستمزد 500 میلیون تومانی رضایت بدهند.

شاید هم این سقف قرارداد جدید زمینه ساز دور زدن های قانون به روش های جدید شود. چند فصل پیش که سقف قرارداد 350 میلیون تومان بود برخی بازیکنان دو برابر این رقم را به عنوان دستمزد دریافت کردند و امیر قلعه نویی نیز بارها با افتخار اعلام کرد که سقف قرارداد را رعایت نکرده است! باید دید فصل آینده بازهم قلعه نویی به دور زدن قانون افتخار خواهد کرد یا نه!