سوشا مکانی از پرسپولیس رفتنی شد

به گزارش پایگاه خبری پارسیان سوشا مکانی درباره موضوع خداحافظی خود از پرسپولیس، بازگشت به تیم ملی و … توضیحاتی ارائه کرده است که در زیر می خوانید:

* درباره مطلب اینستاگرامی که نوشتی هنوز صحبتی داری؟

– این مطلب را کاملا خودم نوشتم و با آمادگی ذهنی آن را نوشتم و هیچ مشورتی با کسی نکردم.

* فکر نمی کنی کمی احساسی عمل کردی؟

– نه، چه احساسی؟ کاملا هم منطقی هستم. در این مدت خیلی زیر فشار بودم حتی باعث شد که در بازی هم با استرس بازی کنم و این برای یک دروازبان خوب نیست که با استرس درون دروازه قرار بگیرد.

* فکر می کنی دلیل این استرس ناشی از چیست؟

– خودم هم نمی دانم. من در هر بازی سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم اما نمی شود که هنوز بازی ها شروع نشده نیلسون را تشویق می کنند. من یک سؤال دارم مگر فقط من اشتباه می کنم؟ در همین لیگ امسال خیلی از دروازه بان ها اشتباه کردند اما این برخورد با آنها نشد و دوباره برگشتند.

* ولی همین تماشاگران به تو لقب دست طلایی دادند.

– من تمام طرفداران را درک می کنم. آنها هم زیر فشار هستند اما فکر می کنم در مدت حضورم حضور مثبتی در تیم داشتم و در اکثر بازی هایی که من بازی کردم تیم پیروز شد.

* یعنی مقصر نیلسون است؟

– نه بنده خدا. نیلسون اصلا مقصر نیست اما من می گویم اشتباه برای هر کسی پیش می آید و با یک اشتباه نباید یک بازیکن را نابود کرد.

* حالا می خواهی چه کار کنی؟

– من تصمیم خودم را گرفته ام. با شروع تمرینات جلسه ای با درخشان خواهم داشت و با او صحبت می کنم. دیگر این شرایط برایم قابل تحمل نیست اگر قرار باشد نیلسون بماند من می روم. حتی شده به یک تیم ضعیف تر و روی تصمیم خودم مصر هستم.

* دوباره به تیم ملی دعوت شدی. در این باره چه نظری داری؟

– واقعا خوشحالم که می بینم هنوز هم کی روش به من اعتقاد دارد و جواب این اعتماد را خواهم داد. حتماً حق خودم را می گیرم. خیلی خوشحالم که کی روش من را می بیند و شرایطم را درک می کند. او روند بازیکن را در نظر می گیرد نه عملکرد او در چند بازی را. برخی از من می پرسند اگر جای کی روش بودی مکانی را دعوت می کردی اما در جواب آنها باید بگویم من در هر تیمی بازی کردم تیمم یا قهرمان شده یا نایب قهرمان و همیشه بهترین عملکرد را داشتم. چرا نباید به تیم ملی دعوت شوم؟

* فکر می کنی چرا روند اشتباهات دروازه بان های پرسپولیس در این فصل این قدر زیاد شده است؟

– واقعاً برای خودم هم عجیب است. نمی دانم بد شانسی چه زمانی می خواهد از من دست بردارد ما در تمرینات خیلی خوب عمل می کنیم بعضی وقت ها می شود که در تمرینات حتی یک گل هم نمی خورم اما نمی دانم در مسابقات چرا این اتفاقات رخ می دهد. شاید این از بدشانسی من است.